برگزاری راهپیمایی روز قدس در ۴۰ نقطه استان تهران/اعلام مسیرها
برگزاری راهپیمایی روز قدس در ۴۰ نقطه استان تهران/اعلام مسیرها

شهریاریها : رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از برگزاری راهپیمایی روز قدس در ۴۰ نقطه این استان خبر داد و مسیرهای راهپیمایی را اعلام کرد. حجت الاسلام سیدمحسن محمودی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری راهپیمایی‌های گسترده روز قدس در استان تهران  اظهار داشت: امسال نیز مانند سال های قبل، […]

شهریاریها : رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از برگزاری راهپیمایی روز قدس در ۴۰ نقطه این استان خبر داد و مسیرهای راهپیمایی را اعلام کرد.

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری راهپیمایی‌های گسترده روز قدس در استان تهران  اظهار داشت: امسال نیز مانند سال های قبل، با نزدیک شدن به روز جهانی قدس، مردم ولایتمدار استان تهران پس از نماز جمعه این هفته در همه شهرها و شهرستان‌ها که حدود ۴۰ نقطه است تظاهرات باشکوهی برگزار می‌کنند.

وی افزود: راهپیمایی در ۳ نقطه از شهرستان ورامین برگزار می شود، در شهر ورامین، وارثان قیام خونین ۱۵ خرداد ۴۲ ، ساعت ۱۱ صبح از میدان امام حسین(ع) به سوی میدان امام خمینی(ره) حرکت کرده و سپس در مصلی صاحب الزمان(ع) اجتماع خواهند کرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: امیر سرتیپ پوردستان، فرمانده مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع راهپیمایان ورامین سخنرانی خواهد کرد.

محمودی ادامه داد: دو راهپیمایی دیگر هم در شهرستان ورامین برگزار می شود، که یکی از آن ها در شهر جوادآباد و راهپیمایی دیگر در منطقه خیرآباد است که هر دو این راهپمایی ها به سمت محل برگزاری نمازجمعه خواهد بود.

 مسیر راهپیمایی روز قدس در نسیم شهر و گلستان

وی گفت: مردم روزه دار شهرستان بهارستان نیز، مانند سراسر کشور در شهرهای نسیم شهر و گلستان  به صورت جداگانه برگزار می شود و مسیر راهپیمایی در شهر گلستان  از فلکه دوم  به سمت مصلی این شهر خواهد بود.

رییس ستاد برگزاری مراسم روز قدس استان تهران اضافه کرد: در نسیم شهر نیز مسیر راهپیمایی میدان شهید رجایی، خیابان اصلی، خیابان شهید ستاری و مصلی این شهر است و راهپیمایی روز قدس در این شهرستان نیز از ساعت ۱۱  با حضور گسترده مردم انقلابی آغاز خواهد شد.

راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان ملارد

وی گفت: راهپیمایان شهرستان ملارد نیز به سوی میعادگاه های نماز جمعه حرکت می کنند و این راهپیمایی در ملارد از ساعت ۱۰:۳۰ صبح روز جمعه ۱۸  خردادماه از مسجد جامع ملارد- خیابان امام خمینی (ره) ، خیابان دکتر حسابی، بلوار ارغوان، مصلی نماز جمعه برگزار خواهد شد.

شهرستان قدس

محمودی گفت: مسیر راهپیمایی همچون سال های گذشته از میدان قدس به سمت میدان آزادی و سپس مصلی شهر قدس در نظر گرفته شده که پس از به آتش کشیدن پرچم اسرائیل آماده اقامه نماز جمعه می شوند.

راهپیمایی روز قدس دماوند

وی اضافه کرد: در شهرستان دماوند نیز راهپیمایی روز جهانی قدس از ساعت ۱۰:۳۰ صبح جمعه، از میدان امام(ره) دماوند آغاز شده و راهپیمایان پس از طی مسیر راهپیمایی در مسجد جامع دماوند اجتماع خواهند کرد و سردار حاجی نجاری تحلیل گر مسائل سیاسی سخنران این مراسم خواهند بود.

شهرستان پردیس 

محمودی شهرستان پردیس را مورد اشاره قرار داد و گفت:  در این شهرستان نیز راهپیمایی از ساعت ۱۰:۳۰ آغاز شده و در شهر پردیس طبق سنوات گذشته از میدان عدالت تا میدان امام خمینی(ره) برگزار می شود.

مسیر راهپیمایی در شهرستان پاکدشت

وی افزود: راهپیمایان شهرستان پاکدشت نیز ساعت ۱۱ صبح، راهپیمایی را از میدان آزادگان آغاز کرده و پس از طی مسیر چهار راه ساعت، میدان قدس، میدان معلم در مصلی امام خمینی (ره) اجتماع خواهند کرد.

معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در شهریار

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: مردم مومن و روزه دار شهرستان شهریار نیز، از ساعت ۱۰:۳۰ راهپیمایی روز جهانی قدس را آغاز کرده و مسیر خیابان انقلاب، میدان امام خمینی(ره)، خیابان محسنی، ترابی، خیابان شهید مصطفی خمینی(ره) ، میدان معلم، خیابان ولی عصر( عج) و خیابان انقلاب را طی کرده و در مصلی نماز جمعه شهریار اجتماع می کنند و حجت الاسلام شیرمردی  معاون بازرسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در جمع راهپیمایان شهریار سخنرانی خواهد کرد.

مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در فیروزکوه

وی گفت: فیروزکوهی ها نیز در روز قدس مسیر آستان امامزاده اسماعیل(ع) ، میدان معلم ، خیابان پاسداران ، میدان سپاه (امام خمینی(ره) ) ، مصلی نماز جمعه( مسجد امام حسین(ع) ) را با فریادهای «مرگ بر امریکا» و «مرگ بر اسرائیل» راهپیمایی خواهند کرد.

مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در ری

محمودی افزود: راهپیمایی روز قدس در شهرری نیز راس ساعت ۱۰:۳۰ از سه راه ورامین شروع شده و راهپیمایان پس از پیمودن مسیر خیابان فدائیان اسلام، میدان شهرری و خیابان حرم، در مصلی بزرگ آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) اجتماع می کنند.

وی گفت: در نهایت راهپیمایان در مراسم اقامه نماز جمعه در مصلی ری شرکت می کنند و حجت الاسلام مسعود پور سخنران این مراسم خواهند بود.

این مسئول اظهار داشت: راهپیمایان شهرستان رباط کریم نیز از ساعت ۱۱  روز جمعه ۱۸ خرداد ماه مصادف راهپیمایی خود را از مقابل شهرداری رباط کریم آغاز و به سوی مصلی نمازجمعه حرکت می کنند.

راهپیمایی روز قدس در اسلامشهر 

وی ادامه داد: مردم اسلامشهر نیز از خیابان های احمدیه، علی ابن ابیطالب(ع) ، امام حسن مجتبی(ع) ، امام رضا(ع) ، امام محمدباقر(ع) ، امام موسی کاظم(ع) ، قلعه موسی آباد، شهرک توحید و مبارزان ، باغ فیض، شهرک مصطفی خمینی، امام سجاد(ع) و در نهایت در مقابل ناحیه مقاومت بسیج سیدالشهداء(ع) اسلامشهر اجتماع کرده و در جاده ساوه تا مصلی نماز جمعه حرکت می کنند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران اعلام داشت که آیت الله قمی نماینده مجلس خبرنگان رهبری نیز سخنران اسلامشهر خواهند بود.

مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در قرچک/ سخنران فرماندهی انتظامی شرق استان تهران است

محمودی در ادامه با اشاره به اینکه راهپیمایی روز قدس در شهرستان قرچک نیز نیز راس ساعت ۱۱ صبح همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ، از میدان امام خمینی (ره) این شهرستان آغاز می شود گفت: این راهپیمایی تا مصلای نماز جمعه ادامه پیدا می کند و سردار محمد ناظری، فرماندهی انتظامی شرق استان تهران در جمع راهپیمایان سخنرانی خواهد کرد.

راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان پیشوا

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: راهپیمایان شهرستان پیشوا نیز مسیر مسجد امام خمینی(ره) به سوی حرم مطهر امام زاده جعفر(ع) را طی می کنند و مومنین روزه دار پیشوا و وارثان قیام ۱۵ خرداد، در نهایت در حرم مطهر امام زاده جعفر اجتماع خواهند کرد و سید حسین نقوی حسینی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس سخنران این روز در پیشوا خواهد بود.

محمودی در پایان اظهار داشت: حضور پرشور مردم مومن و خداجوی استان تهران و سراسر کشور، قطعا می تواند رژیم صهیونیستی را یک قدم به نابودی نزدیک تر کند و لذا روز جمعه، همه با هم و به پیروی از امام راحل(ره) ، مقام معظم رهبری و برای مبارزه با کودک کشی و ظلم و جنایت در راهپیمایی شرکت خواهیم کرد.