برگزاری جشنواره غذای سنتی در شهرستان ملارد
برگزاری جشنواره غذای سنتی در شهرستان ملارد

شهریاریها : به مناسبت گرامیداشت هفته کرامت، جشنواره غذای سنتی زنان سرپرست خانوار با همکاری کلینیک مددکاری اجتماعی نوین در اداره بهزیستی شهرستان ملارد برگزار شد. به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان ملارد، همزمان با فرا رسیدن هفته کرامت و به این مناسبت اداره بهزیستی شهرستان ملارد با همکاری ۲۴ نفر از زنان سرپرست […]

photo_2016-08-15_09-36-25شهریاریها : به مناسبت گرامیداشت هفته کرامت، جشنواره غذای سنتی زنان سرپرست خانوار با همکاری کلینیک مددکاری اجتماعی نوین در اداره بهزیستی شهرستان ملارد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان ملارد، همزمان با فرا رسیدن هفته کرامت و به این مناسبت اداره بهزیستی شهرستان ملارد با همکاری ۲۴ نفر از زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی جشنواره سنتی با بیش از ۵۰ نوع غذای سنتی ایرانی سالم را با حضور دکتر شارقی مشاور استاندار و مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری، معصومه بیات رئیس اداره اجتماعی فرمانداری و مسئول امور بانوان فرمانداری، جعفر امینی روابط عمومی فرمانداری و دیگر مسئولین در اداره بهزیستی شهرستان ملارد برگزار کرد.
دکتر شارقی ضمن تشکر از همبستگی زنان و زحمات مسئولین بهزیستی در برپایی جشنواره بیان کرد: زنان سرپرست خانوار ایرانی می توانند از این طریق با ارائه دستاوردها و هنرهای خود به صورت گروهی اشتغال زایی کنند و خود را در جامعه مطرح نمایند.
شرکت کنندگان توضیحاتی را در مورد غذاهای طباخی شده به مسئولین داور ارائه دادند و در پایان سه نفر از مددجویان رتبه اول را در طبخ غذا گرفتند و اداره بهزیستی با اهدا جوایز از آنها و دیگر شرکت کنندگان تقدیر و تشکر کرد.