برگزاری جشنواره خانوادگی آدم‌برفی توسط گروه کوهنوردی شهریاران
برگزاری جشنواره خانوادگی آدم‌برفی توسط گروه کوهنوردی شهریاران

شهریاریها به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار، حسن رهنما از برگزاری دومین جشنواره خانوادگی آدم‌برفی توسط گروه کوهنوردی شهریاران خبر داد. وی بیان کرد: دومین جشنواره خانوادگی آدم‌برفی با حضور بیش از ۸۰ تن در یک‌ هوای آفتابی، مطبوع و پاک در منطقه پیست اسکی و آبشار خور در جاده […]

-۰۰۰۲۰۱۶-۰۲-۰۳_۱۳-۳۵-۴۶شهریاریها به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار، حسن رهنما از برگزاری دومین جشنواره خانوادگی آدم‌برفی توسط گروه کوهنوردی شهریاران خبر داد.

وی بیان کرد: دومین جشنواره خانوادگی آدم‌برفی با حضور بیش از ۸۰ تن در یک‌ هوای آفتابی، مطبوع و پاک در منطقه پیست اسکی و آبشار خور در جاده چالوس کرج برگزار شد.

سرپرست گروه کوهنوردی شهریاران اظهار کرد: در این برنامه خانواده‌های شرکت‌کننده روزی زیبا را به دور از مسائل و مشکلات شهری و در دل طبیعت زیبای زمستانی سپری کردند و هریک به ساخت آدم‌برفی و برف‌بازی پرداختند.

وی در پایان متذکر شد: در خاتمه با رأی هیأت ژوری به آدم‌برفی‌ها امتیاز داده شد و به ۱۲ تن از سازندگان بهترین و زیباترین آدم‌برفی‌ها از شماره یک تا هفت هدیه‌ای به رسم یادبود توسط یکی از اعضای شورای اسلامی شهریار و اعضای هیأت‌مدیره شهریاران در میان تشویق هم‌سفران اهدا شد.