برگزاری اولین جلسه شورای مشارکتهای مردمی بهزیستی شهرستان ملارد در سال 94
برگزاری اولین جلسه شورای مشارکتهای مردمی بهزیستی شهرستان ملارد در سال 94

شهریاریها : اولین جلسه شورای مشارکت های مردمی بهزیستی شهرستان ملارد  در سال 94 برگزار شد. به گزارش روابط عمومی بهزیستی ملارد، در این جلسه مجتبی شاهقلیان ( معاونت سیاسی و انتظامی فرمانداری)، معصومه بیات ( رئیس اداره اجتماعی فرمانداری ) ، اکبر بیگی (رئیس امور مساجد)،  دکتر عسگری ( رئیس شبکه بهداشت و درمان […]

IMG_8274شهریاریها : اولین جلسه شورای مشارکت های مردمی بهزیستی شهرستان ملارد  در سال 94 برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بهزیستی ملارد، در این جلسه مجتبی شاهقلیان ( معاونت سیاسی و انتظامی فرمانداری)، معصومه بیات ( رئیس اداره اجتماعی فرمانداری ) ، اکبر بیگی (رئیس امور مساجد)،  دکتر عسگری ( رئیس شبکه بهداشت و درمان )، مرتضی قربانی (ریاست اداره)، زهرا باقرپور بنام ( معاونت مشارکتهای مردمی و اشتغال ) و جمعی از خیرین و معتمدین محلی حضور داشتند.
شاهقلیان (معاونت سیاسی و انتظامی فرمانداری) از تنوع کاری بسیار بالای اداره بهزیستی که شامل رسیدگی به امور کمپ های ترک اعتیاد، خدمات توانبخشی ، خدمات اجتماعی ، اجرای طرحهای CBR در روستاها و … میباشد سخن گفت و خواستار برگزاری جلسات متعدد با اتحادیه ها  گردید.
مرتضی قربانی نیز ضمن خیر مقدم و تشکر از حضور مسئولین و خیرین توضیحاتی را در خصوص خدمات و کمک های نقدی و غیر نقدی خیرین در سال 93 ارائه  و از بازدید خیرین سلامت و مسئولین شبکه بهداشت و درمان شهرستان از مراکز توانبخشی تحت پوشش اداره تقدیر کرد.
در ادامه ایشان از نیاز شهرستان به راه اندازی مرکز مداخله در بحران با توجه به آسیب بالا در منطقه صحبت و از خیرین جهت تاسیس این مرکز تقاضای همکاری نمود.