برخورد با فروشندگان مواد مخدر جزء اولویت‌های اصلی نیروی انتظامی است
برخورد با فروشندگان مواد مخدر جزء اولویت‌های اصلی نیروی انتظامی است

شهریاریها : سردار حسین اشتری پیش از ظهر امروز در بازدید از مقر فرماندهی انتظامی غرب استان تهران واقع در کهنز شهریار اظهار کرد: برخورد با فروشندگان مواد مخدر و کسانی که از این امر کسب درآمد می‌کنند، جزء اولویت‌های اصلی نیروی انتظامی است و در این راه با قوت و قدرت به مقابله با سوداگران […]

13940208000089_PhotoAشهریاریها : سردار حسین اشتری پیش از ظهر امروز در بازدید از مقر فرماندهی انتظامی غرب استان تهران واقع در کهنز شهریار اظهار کرد: برخورد با فروشندگان مواد مخدر و کسانی که از این امر کسب درآمد می‌کنند، جزء اولویت‌های اصلی نیروی انتظامی است و در این راه با قوت و قدرت به مقابله با سوداگران مرگ می‌پردازیم.

وی با اشاره به جمعیت 3 میلیونی غرب استان تهران گفت: با راه‌اندازی مقر فرماندهی انتظامی ویژه در شرق و غرب استان تهران، امنیت این مناطق را به سطح تهران رسانده‌ایم و باعث ارتقای احساس امنیت در این مناطق شده‌ایم.

سردار اشتری با اشاره به لزوم همدلی و همکاری همه نهادها برای مبارزه با مواد مخدر و فروشندگان آن بیان کرد: نهادهای ذی‌ربط با تاسیس کلینیک و اردوگاه‌های ترک اعتیاد می‌توانند به نیروی انتظامی کمک شایانی کنند.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: با جمع‌آوری معتادان متجاهر و فروشندگان خرده‌پا می‌توانیم از جرم‌های کوچک مانند سرقت‌های خرد جلوگیری محسوسی کنیم.

سردار اشتری افزود: یک از مشکلاتی که باید با اقدامات مناسب اطلاعاتی و امنیتی با آن برخورد شود، وجود اتباع غیرمجاز بیگانه در حاشیه‌کلانشهرها به ویژه در غرب استان تهران است.

وی با اشاره جدیدت نیروی انتظامی در برخورد با سرقت گفت: با اشراف اطلاعاتی مناسبی که داریم پیگیر مبارزه جدی با هر نوع سرقت هستیم و در این راستا قرارگاه مبارزه با سرقت را راه‌اندازی کرده‌ایم و با دانش‌محوری سعی بر جلب بیشتر اعتماد مردم داریم.