با کمک خیرین دستان قطع شده دانش آموز شهریاری ترمیم شد
با کمک خیرین دستان قطع شده دانش آموز شهریاری ترمیم شد

شهریاریها به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان شهریار،مجید والایی دانش آموز دوره پیش دانشگاهی دبیرستان ایثارگران این منطقه بیش از یکسال و نیم پیش در اثر سانحه برق گرفتگی در منزل شخصی هر 2دست خود را از دست داد. براساس این گزارش بیش از 18ماه این دانش آموز بدون دست بود و […]

متفرقهشهریاریها به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان شهریار،مجید والایی دانش آموز دوره پیش دانشگاهی دبیرستان ایثارگران این منطقه بیش از یکسال و نیم پیش در اثر سانحه برق گرفتگی در منزل شخصی هر 2دست خود را از دست داد.

براساس این گزارش بیش از 18ماه این دانش آموز بدون دست بود و برای انجام امور شخصی و کارهای روزمره خود نیازمندکمک از سوی اعضای خانواده بوده است.

نظر به اینکه خانواده این دانش آموز از قدرت اقتصادی مناسبی برخوردار نیستندو هزینه های ترمیم دستان وی چشمگیر است مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان شهریار با کمک 25میلیون تومان به این دانش آموز هزینه ترمیم هر 2دست وی را تقبل کردند.

گفتنی است ، این دانش آموز با حضور مجمع خیرین مدرسه ساز شهریار ضمن ابراز خرسندی از ترمیم دستان خود،ازهمکاری علی ذبیحی مدیریت آموزش و پرورش علی سلیمانی کارشناس مسْول نوسازی مدارس و مجمع خیرین شهرستان شهریار صمیمانه تشکر کرد.