باند اراذل و اوباش در کرج متلاشی شد
باند اراذل و اوباش در کرج متلاشی شد

شهریاریها به نقل از ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان البرز بخشعلی کامرانی‌صالح با اعلام خبر انهدام  ۲ باند اراذل و اوباش و پاکسازی مناطقی از شهرستان کرج از وجود این افراد شرور گفت: در پی اعلام دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر درگیری برخی از سرکرده‌های باند اراذل و اوباش منطقه شاهین ویلا و باند اراذل […]

۱۳۹۳۰۷۲۲۰۰۰۵۳۸_PhotoAشهریاریها به نقل از ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان البرز بخشعلی کامرانی‌صالح با اعلام خبر انهدام  ۲ باند اراذل و اوباش و پاکسازی مناطقی از شهرستان کرج از وجود این افراد شرور گفت: در پی اعلام دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر درگیری برخی از سرکرده‌های باند اراذل و اوباش منطقه شاهین ویلا و باند اراذل و اوباش منطقه حصارک بلافاصله اکیپی از ماموران پلیس امنیت عمومی استان البرز جهت بررسی موضوع به منطقه درگیری در حصارک اعزام شدند.

وی گفت: پس از حضور ماموران در محل مشخص شد که تعدادی از اعضای باند با استفاده از یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ از معرکه متواری و برخی دیگر با کمک نوچه‌هایشان اقدام به فرار کرده‌اند، اما قبل از فرار با در دست داشتن قمه و شمشیر پس از حمله به یک سوپر مارکت ضمن ایجاد جنجال و فحاشی اقدام به ضرب و جرح افردای که در مغازه حضور داشتند کرده و با تخریب مغازه و خودروهای پارک شده آرامش عمومی را مختل کرده و باعث وحشت عمومی شده‌اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران بلافاصله با رصد اطلاعاتی و ردیابی موقعیت متهمان متواری موفق به شناسایی خودرو اراذل و اوباش در منطقه شاهین ویلا کرج شده و پس از هماهنگی خودروهای گشتی در آن منطقه در یک اقدام ضربتی موفق به توقف خودرو و دستگیری سرنشینان آن که پنج نفر بودند شدند.

کامرانی صالح افزود: با انتقال متهمان به پلیس امنیت عمومی مشخص شد که یکی از افراد متواری باند به نام «ساسان» به همراه چند نفر دیگر از همدستان خود درصدد تهیه مواد مخدر در منطقه ماهدشت است، بنابراین بلافاصله ۲ اکیپ عملیاتی از ماموران مجرب این پلیس به منطقه ماهدشت اعزام و با کنترل نامحسوس منطقه نامبرده را سوار بر یکدستگاه خودرو پراید شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: ماموران طی یک عکس‌العمل سریع اقدام به مسدود کردن مسیر خودرو کرده، اما متهم با مشاهده ماشین گشت پلیس از خودرو پیاده و ضمن ایجاد هیاهو و جنجال اقدام به خود زنی کرده و قصد درگیری با پلیس را داشت که با عکس‌العمل سریع ماموران به همراه سه نفر از نوچه‌هایش دستگیر و به پلیس امنیت عمومی منتقل شدند.

وی بیان داشت: متهمان دستگیر شده در بازجویی ماموران به متواری شدن سرکرده اصلی باند به نام «م» به شمال شهر تهران اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز افزود: ماموران پس از دریافت نیابت قضایی جهت دستگیری متهم و نوچه‌هایش قصد عزیمت به تهران را داشتند که در پی بررسی‌های اطلاعاتی مشخص شد متهم به همراه چند نفر از همدستانش به کرج مراجعه کرده‌اند که در نهایت متهمان در بلوار حدادی شناسایی و جهت فرار از دست ماموران اقدام به ایجاد تصادف صوری با خودروهای عبوری کردند که در نهایت خودرو متوقف شد.

کامرانی‌صالح گفت: پس از توقف خودرو سرکرده باند که در حال فرار به سمت یک ساختمان مخروبه بود با شلیک ۶ تیر هوایی زمین گیر و به همراه دو نفر از همدستانش دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان البرز در پایان اظهار داشت: با دستگیری سرکرده باند و ۱۱ نفر از همدستانش به جرم اخلال در نظم عمومی، قدرت نمایی با چاقو، ایجاد جنجال و ایراد ضرب و جرح عمدی، آدم ربایی، خفت گیری از بازیگر سینما، منطقه حصارک و شاهین ویلا کرج از وجود این دو باند اراذل و اوباش خطرناک پاکسازی شد.