بازدید شهردار قدس از تمرینات تیم ملی ژاپن
بازدید شهردار قدس از تمرینات تیم ملی ژاپن

شهریاریها : شهردار قدس با حضور در ورزشگاه ۲۵ هزار نفری شهدای این شهر، از تمرینات تیم ملی ژاپن بازدید کرد.  محمد صادق کولیوند، بعد از ظهر یکشنبه از تمرینات تیم ملی فوتبال ژاپن برای مسابقه با تیم ملی عراق در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در استادیوم ۲۵ هزار نفری شهدای شهر قدس […]

شهریاریها : شهردار قدس با حضور در ورزشگاه ۲۵ هزار نفری شهدای این شهر، از تمرینات تیم ملی ژاپن بازدید کرد.

 محمد صادق کولیوند، بعد از ظهر یکشنبه از تمرینات تیم ملی فوتبال ژاپن برای مسابقه با تیم ملی عراق در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در استادیوم ۲۵ هزار نفری شهدای شهر قدس بازدید کرد.

بر اساس این گزارش، اولین جلسه از تمرینات تیم ملی فوتبال ژاپن از  بعدازظهر جمعه، ۱۹ خرداد، در شهر قدس برگزار شد، این تیم در روزهای شنبه، ۲۰ خرداد و عصر یکشنبه نیز در ورزشگاه شهر قدس به تمرین پرداخت، مسابقه این تیم با تیم ملی عراق روز سه شنبه ۲۳ خرداد در ورزشگاه شهید دستگردی تهران برگزار خواهد شد. 

شهردار قدس در حاشیه بازدید از تمرینات تیم ملی ژاپن گفت: حضور پرشور تماشاچی ها و خبرنگاران و عکاسان ژاپنی در شهر قدس از نکات مهمی است که در این روزها شاهد آن بودیم و این امر می تواند به معرفی بیش از پیش شهر قدس، در سطح بین المللی کمک کند.

وی اضافه کرد: شرایط مطلوب چمن، امکانات و موقعیت مکانی مناسب ورزشگاه ۲۵ هزار نفری شهدای شهر قدس سبب شده که در سطح مسابقات ملی و تمرینات بین المللی مورد استفاده قرار گیرد، سریال فوتبالی «آخرین بازی»  در سال ۱۳۹۳ نیز در این ورزشگاه فیلم‌برداری شد.