بازار فردیس در ماه رمضان نظارت و بازرسی می‌شود
بازار فردیس در ماه رمضان نظارت و بازرسی می‌شود

شهریاریها : رئیس اتاق اصناف شهرستان فردیس از نظارت و بازرسی ویژه بر واحدهای صنفی در ماه رمضان خبر داد. محمد مهرور در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: اتاق اصناف فردیس با توجه به برنامه های اداره صنعت، معدن و تجارت بر واحد های صنفی تولیدی، […]

شهریاریها : رئیس اتاق اصناف شهرستان فردیس از نظارت و بازرسی ویژه بر واحدهای صنفی در ماه رمضان خبر داد.

محمد مهرور در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: اتاق اصناف فردیس با توجه به برنامه های اداره صنعت، معدن و تجارت بر واحد های صنفی تولیدی، توزیعی و خدماتی نظارت می کند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان فردیس در ادامه با بیان اینکه از سوی اتحادیه تالار داران درخواستی مبنی بر باز بودن تعداد کمی رستوران در فردیس برای استفاده مسافران شده است، عنوان کرد: ممکن است حداکثر ۱۰ رستوران در سطح این شهرستان برای استفاده مسافران باز باشد.

وی در بخش دیگری از توزیع شکر و برنج در سطح شهرستان فردیس خبر داد و افزود: در این ماه بازرسان اتاق اصناف نظارت محسوس و نا محسوس ویژه ای بر مواد غذایی و شیرینی جات، مطبخ و رستوران ها، میوه و تره بار و نانوایی ها دارند.

رئیس اتاق اصناف فردیس در ادامه از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هر گونه کم فروشی و گرانفروشی در ماه مبارک رمضان به واحد شکایات اتاق اصناف اطلاع رسانی کنند.

وی خاطر نشان کرد: در این ماه نحوه توزیع کالاهای پر مصرفی نظیر: نان، شیر، کره،برنج، گوشت مرغ، گوشت قرمز، روغن، میوه ها، خرما، زولبیا و بامیه و سبزی جات مورد ارزیابی قرار می گیرد.