بارش برف سنگین در برخی محورهای جاده چالوس
بارش برف سنگین در برخی محورهای جاده چالوس

شهریاریها : رضا اکبری دقایقی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار کرد: طی 24 ساعت اخیر بارش باران و برف در جاده چالوس موجب شده است که تردد خودروها در این محور با احتیاط انجام شود. وی تصریح کرد: بر اساس آخرین گزارش‌های رسیده بارش سنگین برف در محور کرج – چالوس در […]

13930424000418_PhotoAشهریاریها : رضا اکبری دقایقی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار کرد: طی 24 ساعت اخیر بارش باران و برف در جاده چالوس موجب شده است که تردد خودروها در این محور با احتیاط انجام شود.

وی تصریح کرد: بر اساس آخرین گزارش‌های رسیده بارش سنگین برف در محور کرج – چالوس در محدوده پیچ سرهنگ به صورتی است که در تردد خودروها اخلال ایجاد کرده است.

این فرمانده ارشد انتظامی افزود: با تلاش‌های ماموران پلیس راهور و همچنین دستگاه‌های مربوطه هم اکنون تردد در جاده چالوس انجام می‌شود، اما به دلیل بارش‌های باران و برف باید رانندگان وسائل گرمایشی و همچنین تجهیزات مناسب خودروی خود را پیش از مسافرت کنترل کنند.

اکبری بیان کرد: با توجه به اینکه در حال وارد شدن به فصل سرما هستیم و تا پایان سال به طور مرتب در ارتفاعات استان البرز به ویژه جاده چالوس بارش برف را شاهد خواهیم بود، لازم است که رانندگان وسائل گرمایشی خودروهای خود را کنترل کرده و بدون تجهیزات مناسب به ویژه زنجیر چرخ اقدام به مسافرت نکنند.

اکبری تصریح کرد: پلیس راهور برنامه‌های زمستانی خود را برای خدمات‌رسانی بیشتر به مسافران آغاز کرده و به زودی اکیپ‌های ثابت و سیار در محورهای برون‌شهری استان البرز افزایش می‌یابد.

لازم به توضیح است، طی 24 ساعت اخیر استان البرز شاهد بارندگی‌های مناسبی بوده و این شرایط در ارتفاعات به صورت بارش برف گزارش شده است.