پ
  • شناسه : 7942
  • 07 فروردین 1394 - 12:17
  • 333 بازدید

بارش برف در جاده هراز تا دوشنبه/ ورود سامانه بارشی از یکشنبه/ تهران دوشنبه بارانی می‌شود

بارش برف در جاده هراز تا دوشنبه/ ورود سامانه بارشی از یکشنبه/ تهران دوشنبه بارانی می‌شود
بارش برف در جاده هراز تا دوشنبه/ ورود سامانه بارشی از یکشنبه/ تهران دوشنبه بارانی می‌شود

شهریاریها : کارشناس سازمان هواشناسی از تدوام بارش‌ها در نیمه شرقی کشور طی امروز خبر داد و گفت: از فردا با خروج سامانه بارشی از شرق کشور، جوی آرام در کشور خواهیم داشت. به‌گزارش گروه جوان و جامعه برنا و به‌نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، امین حسین نقشینه  با اشاره به وضعیت […]

هواشهریاریها : کارشناس سازمان هواشناسی از تدوام بارش‌ها در نیمه شرقی کشور طی امروز خبر داد و گفت: از فردا با خروج سامانه بارشی از شرق کشور، جوی آرام در کشور خواهیم داشت.

به‌گزارش گروه جوان و جامعه برنا و به‌نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، امین حسین نقشینه  با اشاره به وضعیت آب وهوای کشور طی چند روز آینده گفت: طی امروز و فردا سامانه بارشی در نیمه شرقی فعال است و باعث بارندگی و وزش باد شدید در شرق و جنوب کشور خواهد شد.

وی افزود: این سامانه از فردا به تدریج از شرق خارج می شود و تا یکشنبه جوی آرام در کشور برقرار می شود.

نقشینه گفت: از یکشنبه سامانه جدید بارشی از سمت غرب و شمال غرب وارد کشور می شود که به تدریج البرز غربی، سواحل غربی دریای خزر را تحت تاثیر قرار داده و باعث افزایش ابر و گاهی باران و رعد و برق و وزش باد شدید خواهد شد. این بارندگی ها در ارتفاعات و نقاط کوهستانی به شکل برف خواهند بود.

این کارشناس سازمان هواشناسی درباره وضعیت آب و هوای تهران گفت: امروز در شرق و شمال استان تهران شاهد بارش پراکنده باران و در ارتفاعات بارش برف خواهیم بود اما فردا، آسمان تهران صاف و همراه غبار صبحگاهی است.

نقشینه با بیان این که از اوایل شب یکشنبه بارش پراکنده در تهران آغاز می شود، تاکید کرد: دوشنبه تهران بارانی خواهد شد.

وی درباره وضعیت آب و هوا در جاده هراز گفت: امشب در جاده هراز بارش خفیف برف رخ می دهد و این بارش ها از یکشنبه شب تا دوشنبه ادامه پیدا می کند.

نقشینه یادآور شد: با ورود سامانه جدید بارشی به کشور از دوشنبه، شاهد بارش در نیمه غربی خواهیم بود که بیشترین بارندگی ها در استان هایی مانند آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه رخ خواهند داد.

به گفته وی امروز شرق خلیج فارس و غرب تنگه هرمز و فردا دریای عمان مواج پیش بینی می شوند.

برچسب ها

امامزاده «بی بی سکینه» مقصد گردشگران در ملارد 07 فروردین 1403

امامزاده «بی بی سکینه» مقصد گردشگران در ملارد

ملارد- بقعه متبرکه امامزاده «بی بی سکینه» در غرب ملارد در مسیر جاده ترانزیتی شهریار- اشتهارد قرار گرفته است.

هشدار وزش باد شدید در استان تهران 07 فروردین 1403

هشدار وزش باد شدید در استان تهران

تهران- مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار زرد هواشناسی مبنی بر وزش باد شدید در استان خبر داد و گفت: استحکام سازه های موقت و تابلوهای تبلیغاتی ضروری است.

اماکن تاریخی پایتخت جزو۳ استان پربازدید نوروز ثبت شده است 05 فروردین 1403

اماکن تاریخی پایتخت جزو۳ استان پربازدید نوروز ثبت شده است

تهران- رئیس کارگروه فرهنگی، اجتماعی و سلامت استانداری تهران از بهره مندی ۷۲ درصدی مسافران نوروزی از مجموعه‌های اقامتی استان خبر داد و گفت:اماکن تاریخی پایتخت جزو ۳ استان پربازدید ثبت شده است

توضیح حقوقی :

  • با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پایگاه خبری «شهریاریها» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

دیدگاه بسته شده است.