ایجاد هفت ایستگاه مدیریت بحران در شهریار
ایجاد هفت ایستگاه مدیریت بحران در شهریار

شهریاریها به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شهریار: معاون خدمات شهری و امور مناطق شهرداری شهریار از خرید 5000 تن ماسه و نمک در آستانه فصل سرما و ایجاد هفت ایستگاه مدیریت بحران در آستانه فصل سرما خبر داد. دراین زمینه برنامه ریزی های لازم انجام شده و این حوزه در فصل سرما خدماتی […]

asdaiشهریاریها به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شهریار: معاون خدمات شهری و امور مناطق شهرداری شهریار از خرید 5000 تن ماسه و نمک در آستانه فصل سرما و ایجاد هفت ایستگاه مدیریت بحران در آستانه فصل سرما خبر داد.

دراین زمینه برنامه ریزی های لازم انجام شده و این حوزه در فصل سرما خدماتی را در زمینه برف روبی ، هدایت آبهای سطحی در زمان بارش برف و باران ارائه می دهد تا شهروندان محترم دچار مشکل نشوند.

وی خاطر نشان کرد: پنج هزار کیسه ماسه و نمک صنعتی بسته بندی شده در معابر عمومی جاسازی خواهد شد و همچنین 60 عدد باکس سطل مکانیزه برای ذخیره نمک و ماسه خریداری شده و در معابر اصلی نصب شده است که بمحض نیاز مورد استفاده قرار گیرند.
این مسئول درپایان اظهار داشت:

شهرداری تمام امکانات خود را برای خدمات دهی بهتر برای شهروندان محترم مرکز شهر و مناطق و نواحی بسیج کرده است و مشکلی فعلاً در این زمینه وجود ندارد ضمن اینکه سامانه 137 مدیریت شهری بصورت 24 ساعته آماده پاسخگوئی به گزارشات رسیده دراین خصوص می باشد.