انهدام باند خانوادگی مواد مخدر در شهریار
انهدام باند خانوادگی مواد مخدر در شهریار

شهریاریها به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محسن خانچرلی از انهدام باند خانوادگی مواد مخدر در شهریار و کشف شش کیلوگرم هروئین از داخل یخچال خبر داد. فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با اعلام این خبر گفت: در پی اخبار و اطلاعات به‌دست‌آمده مبنی بر اینکه فردی به همراه سایر اعضای خانواده‌اش به‌صورت […]

انتظامیشهریاریها به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محسن خانچرلی از انهدام باند خانوادگی مواد مخدر در شهریار و کشف شش کیلوگرم هروئین از داخل یخچال خبر داد.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با اعلام این خبر گفت: در پی اخبار و اطلاعات به‌دست‌آمده مبنی بر اینکه فردی به همراه سایر اعضای خانواده‌اش به‌صورت باندی اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر در شهریار می‌کند، بررسی موضوع در دستور کار مأموران مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران قرار گرفت.

وی افزود: مأموران مبارزه با مواد مخدر با اقدامات اطلاعاتی و شناسایی اعضای این باند توزیع مواد مخدر و محل فعالیت آنها در نهایت پس از هماهنگی با مقام قضایی وارد منزل سردسته این باند شده و در بازرسی از منزل متهم شش کیلوگرم هروئین در شش بسته از داخل یخچال کشف شد.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران اظهار کرد: در این رابطه چهار قاچاقچی که همه اعضای یک خانواده بودند دستگیر شدند و یک دستگاه خودروی پژو 206 نیز توقیف شد.

گفتنی است قاچاقچیان به همراه مواد مکشوفه و خودروی توقیفی برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شدند.