انهدام باند تهیه و توزیع مواد مخدر در اسلامشهر
انهدام باند تهیه و توزیع مواد مخدر در اسلامشهر

شهریاریها به نقل از پایگاه خبری پلیس، ابراهیم حسن آبادی اظهار کرد: با به دست آمدن اخبار و اطلاعاتی مبنی بر فعالیت باند خانوادگی تهیه و توزیع مواد مخدر در اسلامشهر و شهرستان‌های استان تهران، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت. وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و شناسایی منزل توزیع کنندگان، ماموران […]

سارقشهریاریها به نقل از پایگاه خبری پلیس، ابراهیم حسن آبادی اظهار کرد: با به دست آمدن اخبار و اطلاعاتی مبنی بر فعالیت باند خانوادگی تهیه و توزیع مواد مخدر در اسلامشهر و شهرستان‌های استان تهران، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و شناسایی منزل توزیع کنندگان، ماموران انتظامی با هماهنگی مقام قضایی در عملیاتی مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا، موفق به دستگیری متهم اصلی به نام«س-م»و دو تن از همدستانش شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر ادامه داد: در بازرسی از منزل متهمان، دو کیلو و 100 گرم تریاک، یک کیلو و 480 گرم شیشه و 710 گرم سوخته تریاک کشف و متهمان پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی در پایان با تشکر از تعامل مطلوب مردم با پلیس از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در میان بگذارند.