انضباط بخشی به موتورسیکلت سواران غرب استان تهران پیگیری می شود
انضباط بخشی به موتورسیکلت سواران غرب استان تهران پیگیری می شود

شهریاریها : رئیس پلیس راهور غرب استان تهران گفت:ساماندهی و انضباط بخشی هرچه بیشتر به موتورسیکلت سواران در شهرستان های غربی استان تهران از ضرورت هایی است که باجدیت پیگیری می شود. سرهنگ محمد صادق صادقی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به تلاش مجموعه پلیس راهور غرب استان تهران برای تسهیل […]

۲۲۸۱۶۴۸شهریاریها : رئیس پلیس راهور غرب استان تهران گفت:ساماندهی و انضباط بخشی هرچه بیشتر به موتورسیکلت سواران در شهرستان های غربی استان تهران از ضرورت هایی است که باجدیت پیگیری می شود.

سرهنگ محمد صادق صادقی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به تلاش مجموعه پلیس راهور غرب استان تهران برای تسهیل روند تردد وسایل نقلیه سبک و سنگین اظهار داشت:موقعیت جغرافیایی شهرستان های غربی استان تهران و همجواری با پایتخت، استان البرز و شاهراه های مواصلاتی حساس کشور، ایجاب می کند تا تردد و عبور و مرور وسایل نقلیه به بهترین نحو ممکن در این منطقه تسهیل شود.

رئیس پلیس راهور غرب استان تهران گفت:در این میان، تردد قانونمند موتورسیکلت ها به عنوان نمونه ای از وسایل نقلیه سبک در شهرستان های غرب استان تهران از اولویت هایی است که برای حصول آن تدابیر و تمهیدات بسیاری اندیشیده شده است.

وی افزود:رعایت سرعت مجاز، استفاده از کلاه ایمنی، توجه به علائم راهنمایی و رانندگی و پرهیز از حرکات پر خطر و ماجراجویانه از ضرورت هایی است که رعایت آن می تواند تا حدود بسیاری از بروز سوانح و حوادث منجر به ضرب و جرح، تلفات و تحمیل خسارات مالی جلوگیری کند.

صادقی گفت: برنامه های ویژه ای برای انتظام بخشی و ساماندهی موتورسیکلت ها در شهرستان های غرب استان تهران تعریف و طراحی شده که با نقش آفرینی مأموران راهور و قانونمندی راکبان موتورسیکلت ها نسبت به حصول نتایجی مثبت و سازنده در این عرصه بسیار امیدوار هستیم.

رئیس پلیس راهور غرب استان تهران یادآور شد:تمامی قوانین و طرح هایی که به فراخور شرایط، تعریف و اجرایی می شود با هدف ایجاد نظم حداکثری در شهرها و تأمین آرامش هر چه بیشتر شهروندان و مردم ساکن در این مناطق(شهرستان های غرب استان تهران) بوده که بدون تردید از رعایت آن عموم جامعه بهره مند خواهند شد.