انتخاب 2 کوهنورد شهریاری برای تیم ملی هیمالیانوردی
انتخاب 2 کوهنورد شهریاری برای تیم ملی هیمالیانوردی

شهریاریها : اسماعیل رهگذر از انتخاب دو نفر از کوهنوردان شهرستان شهریار به عنوان اعضای تیم ملی هیمالیانوردی کشور خبر داد و اظهار کرد: بنده به عنوان رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان شهریار و سرپرست گروه کوهنوردی شهریار و خانم آرزو جان‌محمدی برای تیم ملی هیمالیانوردی انتخاب شدیم. وی با اشاره به تمرین‌ها […]

13940223000673_PhotoAشهریاریها : اسماعیل رهگذر از انتخاب دو نفر از کوهنوردان شهرستان شهریار به عنوان اعضای تیم ملی هیمالیانوردی کشور خبر داد و اظهار کرد: بنده به عنوان رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان شهریار و سرپرست گروه کوهنوردی شهریار و خانم آرزو جان‌محمدی برای تیم ملی هیمالیانوردی انتخاب شدیم.

وی با اشاره به تمرین‌ها و دوره‌های آماده‌سازی حرفه‌ای برای اعزام به کشور چین بیان کرد: بعد از 17 دوره اردوی آموزشی و انتخابی هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان تهران و با موافقت شورای برون‌مرزی فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی کشور اعضای تیم ملی هیمالیانوردی انتخاب شدند.

رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان شهریار تصریح کرد: این اردو در 17 مرحله با حضور و مشارکت فعال اعضای گروه‌ها و تیم‌های زیر پوشش هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان تهران به منظور انتخاب کوهنوردان جهت صعود به قله 7 هزار و 719 متری کنگور در کشور چین برگزار شد.

وی به انتخاب دو گروه برای اعزام به چین اشاره کرد و گفت: اعضای انتخاب‌شده در قالب دو تیم به کشور چین اعزام می‌شوند که بنده در تیم شماره یک و خانم جان‌محمدی در تیم شماره 2 شرکت می‌کنیم، در تیم شماره یک، پنج نفر آقا و در تیم شماره 2، سه خانم کوهنورد حضور دارند.

رهگذر در پایان با اشاره به متفاوت بودن کسب مدال در ورزش کوهنوردی متذکر شد: صعود به قله کنگور در حکم طلای آسیایی محسوب می‌شود.