خدابخش:انتخاب نماینده اصلح وظیفه‌ای ملی و دینی است
خدابخش:انتخاب نماینده اصلح وظیفه‌ای ملی و دینی است

شهریاریها : خدابخش محمدزاده‌پودینه ظهر امروز در جمع مردم شهرستان قدس اظهار کرد: وظیفه سنگین مردم در انتخاب نمایندگان اصلح بیشتر از این زاویه خود را نمایان می‌سازد که تصمیمات این نمایندگان سرنوشت ملت را رقم می‌زند و آینده کشور و مسیر حرکتی آن را تعیین می‌کند. وی بیان کرد: بنابراین باید توجه داشت که انتخاب […]

۱۳۹۴۱۱۱۶۰۰۰۲۸۸_PhotoAشهریاریها : خدابخش محمدزاده‌پودینه ظهر امروز در جمع مردم شهرستان قدس اظهار کرد: وظیفه سنگین مردم در انتخاب نمایندگان اصلح بیشتر از این زاویه خود را نمایان می‌سازد که تصمیمات این نمایندگان سرنوشت ملت را رقم می‌زند و آینده کشور و مسیر حرکتی آن را تعیین می‌کند.

وی بیان کرد: بنابراین باید توجه داشت که انتخاب فرد شایسته، صالح و متخصص یک وظیفه ملی و دینی است که متضمن تأمین منافع ملی و منطقه‌ای خواهد بود و فرد منتخب باید متدین، امانت‌دار، شجاع، متخصص و متعهد باشد تا بتواند وظیفه و تکلیف سنگین وکالت مردم را به انجام برساند.

رئیس شورای اسلامی شهر قدس به فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: همان‌طور که اصل انتخابات یک امر الهی است انتخاب اصلح هم یک امر الهی است.

وی تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی، نقش اساسی در تصمیم‌گیری‌ها و قانون‌گذاری‌ها در کشور دارد و کسانی که در این تصمیم‌گیری مؤثر هستند باید دغدغه رفع مشکلات مردم و تلاش برای توسعه کشور را داشته باشند.

محمدزاده‌پودینه خاطرنشان کرد: مجلس مهم است و انتخابات آن هم اهمیت دارد، نظام مردم‌سالاری به جامعه نقش تعیین‌کننده داده‌است و باید با حساسیت در این عرصه حضور یابیم، انتخابات هم یکی از مهم‌ترین نمادهای مردم‌سالاری است و ما نیز موظف هستیم در این انتخابات که نقش مؤثری در تعیین سرنوشت خود و کشورمان دارد حضور حداکثری داشته باشیم.

این مسئول گفت: انتخابات عرصه نمایش حضور و اقتدار ملی ما ایرانیان است که حضور پررنگ در آن می‌تواند توطئه‌های دشمنانی را که همواره به دنبال ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران هستند را خنثی کرده و اقتدار نظام اسلامی را بالا ببرد.

رئیس شورای اسلامی شهر قدس در پایان متذکر شد از همه مردم شریف شهر قدس می‌خواهم با حضور در پای صندوق‌های رأی و رأی دادن به منتخبین در مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی خواسته دشمنان قسم‌خورده را به یأس و ناامیدی تبدیل کنند تا حافظان خوبی برای خون شهدای کشورمان باشیم.