افزایش سرانه فضای سبز شهر اندیشه
افزایش سرانه فضای سبز شهر اندیشه

شهریاریها : عباس شوندی اظهار کرد با هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌هایی که در حوزه خدمات شهری و فضای سبز انجام شد، توانستیم در روز درخت و درخت‌کاری و هفته منابع طبیعی تعداد قابل توجه ۲۰ هزار اصله درخت را برای کاشت در سطح شهر جدید اندیشه توزیع کنیم. وی بیان کرد: مدیریت شهری اندیشه از سال‌های گذشته با […]

۱۳۹۴۰۳۲۳۰۰۰۰۴۰_PhotoAشهریاریها : عباس شوندی اظهار کرد با هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌هایی که در حوزه خدمات شهری و فضای سبز انجام شد، توانستیم در روز درخت و درخت‌کاری و هفته منابع طبیعی تعداد قابل توجه ۲۰ هزار اصله درخت را برای کاشت در سطح شهر جدید اندیشه توزیع کنیم.

وی بیان کرد: مدیریت شهری اندیشه از سال‌های گذشته با توجه به موقعیت جغرافیایی این شهر در تلاش بوده است که بهترین‌ها را برای شهروندان شهر جدید اندیشه در تمام حوزه‌ها فراهم کند.

شهردار اندیشه تصریح کرد: در شهر جدید اندیشه در بحث ایجاد فضای سبز نیز تا کنون اقدامات قابل توجهی صورت گرفته است که همه اینها با تلاش‌های مضاعف همکاران و مسئولان این شهر صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: زمین‌های شهر جدید اندیشه برای کاشت درخت و ایجاد فضای سبز از مرغوبیت بالایی برخوردار نیست اما مجموعه‌های مربوطه فضای سبز توانسته‌اند با اقداماتی که انجام دادند توفیقات خوبی را در حوزه به دست بیاورند.

شوندی ادامه داد: می‌توان در حال حاضر شهر جدید اندیشه را از لحاظ سرانه فضای سبز در میان شهرهای اطراف تهران در بالاترین رده قرار داد.

وی گفت: همکاران ما در شرکت عمران شهر جدید اندیشه نیز در این خصوص تلاش‌های بسیاری را هم در گذشته انجام داده‌اند و هم در حال انجام می‌دهند که از این همت روزافزون این عزیزان تشکر داریم و باید این را عنوان کنم که اینک وظیفه همه ماست که از این ظرفیت ایجادشده به نحو مطلوبی نگهداری کنیم.

شهردار اندیشه اظهار کرد: طرح آبیاری قطره‌ای یکی از مواردی است که ما در پی آن هستیم تا آن را در این شهر عملیاتی کنیم و در بودجه‌های خود برای این مهم مبلغ خوبی را لحاظ کرده‌ایم تا بتوانیم با سرعت و در کمترین زمان ممکن این مهم را به نتیجه برسانیم، چراکه این امر بسیار ارزنده و مفید خواهد بود.

وی بیان کرد: یکی دیگر از مواردی که ما نیز در کنار شرکت عمران شهر جدید اندیشه در حال پیگیری آن هستیم بحث افزایش سرانه فضای سبز این شهر است به طوری که در حال حاضر به دنبال این هستیم که با احداث پارک‌های حاشیه‌ای در اطراف شهر ۲۲ هزار مترمربع به سرانه فضای سبز در شهرستان بیفزاییم.

شوندی تصریح کرد: برای احداث پارک حاشیه‌ای که عنوان شد اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال در نظر گرفتیم و  در تلاش بودیم تا فاز اول آن پروژه که بسیار مدرن نیز است همزمان با هفته منابع طبیعی افتتاح شده و به بهره‌برداری برسد.

وی ادامه داد: با کم‌کاری که پیمانکار مربوطه داشت این مهم مقداری به تعویق افتاد اما با تأمین نیازهای این مجموعه در کمترین زمان ممکن شاهد افتتاح این پارک خواهیم بود.

شهردار اندیشه خاطرنشان کرد: در خصوص بحث ستاد بحران شهر اندیشه این را باید عنوان کنم که جلسات این ستاد حدود سه ماه است که به صورت ماهیانه و مستمر در حال برگزاری و مدیریت است.

وی گفت: در این جلسات ادارات خدمات‌رسان و انتظامی و نظامی نیز حضور دارند و همه ما در شهر در تلاشیم تا بهترین فضا را برای شهروندان ایجاد کنیم.

شوندی در پایان متذکر شد: شهرداری در راستای وظایف خود به طور جدی پیگیر اقدامات لازم در بحث زیباسازی شهر و نظارت بر حمل و نقل و همچنین اکیپ‌های مربوطه در سطح شهر جدید اندیشه است و در این مهم هلال احمر و مسئولان دیگر نیز در حوزه خدمات نوروزی همراه این مجموعه هستند.