افزایش تخت بیمارستانی شهریار در آینده نزدیک
افزایش تخت بیمارستانی شهریار در آینده نزدیک

شهریاریها : سید علی‌اصغر حسینی ظهر امروز در حاشیه نشست خبری شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهریار اظهار کرد: با راه‌اندازی بیمارستان فوق تخصصی نور در این شهرستان در آینده‌ای بسیار نزدیک شاهد این خواهیم بود که بیش از ۲۰۰ تخت بیمارستانی که بیشتر در حوزه‌های تخصصی و فوق تخصصی است به میزان ظرفیت بهداشتی […]

متفرقهشهریاریها : سید علی‌اصغر حسینی ظهر امروز در حاشیه نشست خبری شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهریار اظهار کرد: با راه‌اندازی بیمارستان فوق تخصصی نور در این شهرستان در آینده‌ای بسیار نزدیک شاهد این خواهیم بود که بیش از ۲۰۰ تخت بیمارستانی که بیشتر در حوزه‌های تخصصی و فوق تخصصی است به میزان ظرفیت بهداشتی و درمانی شهرستان شهریار افزوده خواهد شد.

مدیرعامل بیمارستان فوق تخصصی نور شهرستان شهریار بیان کرد: این بیمارستان خدمات صفر تا صد به تمام مراجعه‌کنندگان ارائه می‌دهد به‌جز بخش رادیوتراپی که پیگیر آن هستیم تا این موضوع نیز به نتیجه برسد.

حسینی بیان کرد: از این میزان تخت بیمارستانی در بیمارستان نور در حدود ۷۰ تخت ویژه در نظر گرفته شده است و تنها بیمارستانی هستیم که در منطقه اتاق عمل قلب داریم.

وی بیان کرد: منطقه غرب استان تهران به شدت با کمبود سرانه بهداشتی و درمانی در حوزه تخت بیمارستانی مواجه است که با افتتاح این بیمارستان به میزان قابل توجهی در خصوص زیرساخت‌ها افزایش خواهیم داشت و به زودی بعد از صدور پروانه موقت، کار خود را آغاز خواهیم کرد.

حسینی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در کنار تجهیزات اصلی بیمارستان فوق تخصصی نور پد بالگرد نیز برای ارائه خدمات اورژانسی اتفاقات دیده شده است و این را باید عنوان کنم که هزینه‌های بسیار بالایی برای هر تخت بیمارستان صرف شده است که بدون احتساب هزینه زمین این مبلغ در حدود ۷۰۰ میلیون تومان است.

مدیرعامل بیمارستان فوق تخصصی نور شهرستان شهریار بیان کرد: این بیمارستان تمام نیازهای منطقه را با استانداردهای بالا فراهم خواهد کرد، به این موضوع نیز باید اشاره کنم که از سال ۸۹ آغاز به کار کرده‌ایم و طی این مدت بیش از ۱۴۰ میلیارد تومان برای ساخت این بیمارستان هزینه شده است که می‌تواند کمک قابل توجهی به زیرساختهای شهرستان داشته باشد.

حسینی در پایان متذکر شد: بیمارستان فوق تخصصی نور شهریار از معدود بیمارستان‌هایی است که با تعرفه بیمه پایه، خدمات به شهروندان ارائه می‌دهد و می‌توان گفت این بیمارستان که به صورت خصوصی احداث شده است تقریباً در حد یک بیمارستان دولتی هزینه دریافت و در کنار این موضوع میزان دکترهای متخصص در سطح شهرستان نیز افزایش پیدا خواهد کرد.