افتتاح ارائه غذای گرم در روستا مهدهای شهرستان ملارد
افتتاح ارائه غذای گرم در روستا مهدهای شهرستان ملارد

شهریاریها : به مناسبت روز جهانی کودک، مراسم افتتاحیه ارائه غذای گرم به روستا مهدهای تحت نظارت اداره بهزیستی در شهرستان ملارد برگزار شد. به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان ملارد و همزمان با فرا رسیدن روز جهانی کودک مراسم افتتاح ارائه غذای گرم به روستا مهدهای شهرستان ملارد با حضور مرتضی قربانی رئیس […]

photo_2016-10-10_09-25-05شهریاریها : به مناسبت روز جهانی کودک، مراسم افتتاحیه ارائه غذای گرم به روستا مهدهای تحت نظارت اداره بهزیستی در شهرستان ملارد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان ملارد و همزمان با فرا رسیدن روز جهانی کودک مراسم افتتاح ارائه غذای گرم به روستا مهدهای شهرستان ملارد با حضور مرتضی قربانی رئیس اداره بهزیستی، زهرا خوش روش کارشناس مهدهای کودک اداره کل بهزیستی استان تهران، غلامرضا عسگری مدیر شبکه بهداشت و درمان، نمایندگان فرمانداری، دهیار روستای قشلاق، کارشناس بهزیستی و مسئولین مهد کودک کلبه شادی به همت واحدهای کودک بهزیستی شهرستان ملارد برگزار گردید.
در ابتدا مرتضی قربانی ضمن خیر مقدم و تسلیت به مناسبت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) در خصوص برنامه های بهزیستی و نحوه ارائه غذای گرم به روستا مهدها توضیحاتی را عنوان کرد و متذکر شد هدف از ارائه غذای گرم در روستا مهدها بهبود تغذیه کودکان و معرفی غذای سالم می باشد.
سپس کودکان مهد کودک سرودی را در رابطه با ایام سوگواری برای حاضرین اجرا کردند و افتتاحیه توسط زهرا خوش روش انجام شد.
در ادامه مسئولین از فضای داخل مهد کودک بازدید کردند و با برنامه ها و امکانات و تجهیزات آموزشی مهد کودک کلبه شادی آشنا شدند و پس از پذیرایی غذا از کودکان و مسئولین مراسم با ذکر صلوات بر آل محمد(ص) به پایان رسید.