اعضای کانون مهندسان از تصفیه‌خانه فاضلاب شهریار بازدید کردند
اعضای کانون مهندسان از تصفیه‌خانه فاضلاب شهریار بازدید کردند

شهریاریها : پیش از ظهر امروز اعضای کانون مهندسان از تصفیه‌خانه فاضلاب شهریار بازدید کردند. اعضای کانون مهندسان ساختمان و نظام مهندسی شهرستان شهریار در این بازدید از روند اجرا و مراحل پایانی ساخت تصفیه‌خانه فاضلاب شهریار آگاهی یافتند. در جریان بازدید اعضای کانون مهندسان ساختمان و نظام مهندسی شهرستان شهریار از تصفیه‌خانه فاضلاب شهریار، […]

متفرقهشهریاریها : پیش از ظهر امروز اعضای کانون مهندسان از تصفیه‌خانه فاضلاب شهریار بازدید کردند.

اعضای کانون مهندسان ساختمان و نظام مهندسی شهرستان شهریار در این بازدید از روند اجرا و مراحل پایانی ساخت تصفیه‌خانه فاضلاب شهریار آگاهی یافتند.

در جریان بازدید اعضای کانون مهندسان ساختمان و نظام مهندسی شهرستان شهریار از تصفیه‌خانه فاضلاب شهریار، کیومرث خزلی، مدیر اجرایی طرح‌های جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب شهرها و شهرک‌های غرب استان تهران، توضیحات لازم را در مورد مراحل تصفیه فاضلاب ارائه کرد.

در این بازدید مسعود باغبانی قائم ‌مقام شهردار شهریار از شرکت آب و فاضلاب شهرها و شهرک‌های غرب استان تهران به خاطر تمرکز بر طرح‌های تصفیه فاضلاب و کوشش برای گسترش شبکه جمع‌آوری فاضلاب به ویژه در شهریار قدردانی کرد.

تصفیه‌خانه فاضلاب شهریار با تسهیلات بانک اکو و در سال ۱۳۹۱ آغاز به کار کرد و مدول یک این تصفیه‌خانه با ۴۰ هزار مترمکعب تصفیه فاضلاب در شبانه‌روز، ۲۴۰ هزار نفر را زیر پوشش قرار می‌دهد.

طرح تصفیه‌خانه فاضلاب شهریار تنها طرحی در سطح ایران است که با وام بانک اکو شروع و در زمان مقرر به پایان رسیده است.

پیش از این اعلام شده بود که طرح تصفیه‌خانه فاضلاب شهریار در اردیبهشت ‌ماه به دست رئیس جمهور افتتاح خواهد شد.