اعضای جدید هیئت رئیسه شوراهای اسلامی شهریار، اندیشه
اعضای جدید هیئت رئیسه شوراهای اسلامی شهریار، اندیشه

شهریاریها :  اعضای شورای اسلامی شهرهای شهریار، اندیشه و اسلامشهر به شور نشسته و با اکثریت آرا اعضای جدید هیئات رئیسه را انتخاب کردند. به گزارش خبرنگار مهر، اعضای شورای اسلامی اسلامشهر ظهر امروز در سی و چهارمین جلسه رسمی با اکثریت آرا ولی الله اصغری را به ریاست این شورا انتخاب کردند. در این […]

2e86e64شهریاریها :  اعضای شورای اسلامی شهرهای شهریار، اندیشه و اسلامشهر به شور نشسته و با اکثریت آرا اعضای جدید هیئات رئیسه را انتخاب کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، اعضای شورای اسلامی اسلامشهر ظهر امروز در سی و چهارمین جلسه رسمی با اکثریت آرا ولی الله اصغری را به ریاست این شورا انتخاب کردند.

در این جلسه همچنین فیروز کیومرثی، زبیده نصیری و محمداحمدزاده هر کدام با اخذ هشت رای به ترتیب به عنوان نایب رئیس، منشی اول و دوم انتخاب شدند، همچنین علی عبداللهیان با 9 رای خزانه دار شورا شد.

شهرستان اسلامشهر واقع در جنوب غرب استان تهران با بیش از 500 هزار نفر جمعیت و نزدیکترین منطقه شهری به پایتخت، از سه شهر اسلامشهر، چهاردانگه و احمدآباد تشکیل شده است که در دوره چهارم انتخابات شوراهای شهر و روستا تعداد اعضا شورای اسلامشهر با توجه به رشد جمعیتی از 9 به 13 نفر افزایش پیدا کرد.

حسین حق وردی در ریاست شورای شهریار ابقا شد

اعضای شورای اسلامی شهر شهریار در نود و نهمین نشست خود با حضور 13 نفر از اعضا، حسین حق وردی را با هفت رای به عنوان رئیس و سخنگوی شورای شهر انتخاب کردند.

در این جلسه همچنین علی مهدور، علیرضا صفرزاده، مرتضی احمدی و بهزاد درخشان همگی با اخذ 13 رای به ترتیب به عنوان نائب رئیس، منشی اول و دوم وو خزانه دار شورا انتخاب شدند.

سرآبادانی برای یکسال آینده رئیش شورای اندیشه شد

اعضای شورای اسلامی شهز اندیشه پس از تشکیل جلسه و مشورت، غلامرضا سرآبادانی را برای یکسال آینده به ریاست شورا برگزیدند.

همچنین صادق جعفری، حسین تاجیک و الهام افراشته به عنوان نائب رئیس، منشی اول و دوم انتخاب شدند، علی بدلی نیز خزانه دار شورای شهر اندیشه شد.