استقرار مدیریت کل ورزش و جوانان در شهریار رشد و توسعه ورزش منطقه را فراهم می‌کند
استقرار مدیریت کل ورزش و جوانان در شهریار رشد و توسعه ورزش منطقه را فراهم می‌کند

شهریاریها : سعید ناجی در نشست مشترک هیأت‌های ورزشی این شهرستان ضمن تبریک هفته تربیت‌بدنی گزارش کاملی را از وضعیت کلی فرهنگی و اجتماعی، ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در شهرستان شهریار ارائه کرد. وی با اشاره به حضور برخی از دستگاه‌ها و نهادها و استقرار ادارات کل غرب استان تهران در شهرستان شهریار اظهار کرد: […]

ناجیشهریاریها : سعید ناجی در نشست مشترک هیأت‌های ورزشی این شهرستان ضمن تبریک هفته تربیت‌بدنی گزارش کاملی را از وضعیت کلی فرهنگی و اجتماعی، ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در شهرستان شهریار ارائه کرد.

وی با اشاره به حضور برخی از دستگاه‌ها و نهادها و استقرار ادارات کل غرب استان تهران در شهرستان شهریار اظهار کرد: پیشنهاد می‌شود تا با حمایت مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران زمینه استقرار مدیریت کل ورزش و جوانان غرب استان تهران در این شهرستان فراهم شود تا با مدیریت منسجم و منطقه‌ای زمینه رشد و توسعه ورزش منطقه فراهم شود.

فرماندار و رئیس شورای ورزش شهرستان شهریار در پایان ضمن تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته توسط هیأت‌های ورزشی شهرستان متذکر شد: امیدواریم حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در شهرستان نویدبخش روزی خوب برای ورزش شهرستان باشد.