ارتقای رتبه شهرداری اندیشه از ۶ به ۸
ارتقای رتبه شهرداری اندیشه از ۶ به ۸

شهریاریها : عباس شوندی عصر امروز در حاشیه بازدید پروژه‌های شهر شهرداری اندیشه از ارتقای درجه این شهرداری از ۶ به ۸ خبر داد. شهردار اندیشه اظهار کرد: به لطف خداوند متعال و پیگیری‌های اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری و نیز تلاش‌های همکاران پرتلاش شهرداری، رتبه شهرداری اندیشه پس از سال‌ها از ۶ به […]

۱۳۹۴۰۳۲۳۰۰۰۰۴۰_PhotoAشهریاریها : عباس شوندی عصر امروز در حاشیه بازدید پروژه‌های شهر شهرداری اندیشه از ارتقای درجه این شهرداری از ۶ به ۸ خبر داد.

شهردار اندیشه اظهار کرد: به لطف خداوند متعال و پیگیری‌های اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری و نیز تلاش‌های همکاران پرتلاش شهرداری، رتبه شهرداری اندیشه پس از سال‌ها از ۶ به ۸ ارتقا یافته است.

وی تصریح کرد: این نقطه عطفی است در راستای ایجاد تحولات بنیادین در حوزه سرمایه‌گذاری و ارتقای بودجه شهرداری اندیشه که باعث قوت قلب برای خدمات‌رسانی بهتر به مردم می‌شود.

شوندی خاطرنشان کرد: این شهرداری در راستای خدمات‌رسانی به مردم تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا به وظیفه اصلی خود عمل کند، البته در این راستا کمک و تعامل مردم ضروری است.

وی گفت: شهرداری به عنوان یک نهاد خدمات‌رسان وظیفه دارد تا به بهترین شکل ممکن به مردم خدمت کند و این امر یک وظیفه ذاتی برای این نهاد محسوب می‌شود.

شهردار اندیشه در پایان با اشاره به اقدامات شهرداری شهر اندیشه برای خدمت‌رسانی بهتر متذکر شد: بنابراین بر خود لازم دانستم تا این امر مهم را خدمت همکاران توانمند شهرداری، اعضای شورای اسلامی و همچنین شهروندان با فرهنگ اندیشه، تبریک و تهنیت بگویم.