احداث هتل در شهر اندیشه پیگیری می شود
احداث هتل در شهر اندیشه پیگیری می شود

شهریاریها : شهردار اندیشه گفت:احداث هتل در این منطقه از نیازهایی است که برای تأمین آن تدابیر و تمهیداتی اندیشیده شده که امیدواریم در آینده با مشارکت بخش خصوصی محقق شود. عباس شوندی با اشاره به لزوم احداث هتل در شهر اندیشه اظهار داشت:این منطقه در میان شهرهای غرب استان تهران از ظرفیت های مطلوبی […]

۲۰۸۳۹۹۸شهریاریها : شهردار اندیشه گفت:احداث هتل در این منطقه از نیازهایی است که برای تأمین آن تدابیر و تمهیداتی اندیشیده شده که امیدواریم در آینده با مشارکت بخش خصوصی محقق شود.

عباس شوندی با اشاره به لزوم احداث هتل در شهر اندیشه اظهار داشت:این منطقه در میان شهرهای غرب استان تهران از ظرفیت های مطلوبی برخوردار است و تلاش شده در اصول شهرسازی، استانداردهای لازم در آن لحاظ شود.

شهردار اندیشه گفت:شهر اندیشه در بسیاری از حوزه ها از سرانه های استاندارد و لازم  برخوردار است که البته در برخی از عرصه ها نیز با کمبودهایی مواجه بوده که تلاش می کنیم برای رفع آن از هیچ اقدام سازندهای دریغ نشود.

وی افزود:یکی از کاستی هایی که در این شهر  وجود دارد، به ضرورت احداث هتل یا مهمانسرا و توسعه مناطق گردشگری معطوف می شود که با تدابیر و تمهیدات اتخاذ شده، امیدواریم در آینده با مشارکت بخش خصوصی به اهداف مورد نظر در این بخش نائل شویم.

شوندی در خصوص جانمایی پروژه احداث هتل در این منطقه عنوان کرد:در محدوده میدان خلیج فارس شهر اندیشه، زمین مناسبی برای احداث طرح احداث هتل و امکانات گردشگری وجود دارد که با همت و تلاش مدیریت شهری، مطالعات لازم بر روی آن در حال انجام است.