اجرای ۲۲ پروژه شهری در رباط کریم تا ۲۲ بهمن
اجرای ۲۲ پروژه شهری در رباط کریم تا ۲۲ بهمن

شهریاریها : شهردار رباط کریم از تعریف و اجرای ۲۲ پروژه شهری در راستای ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان این شهرستان تا ایام الله ۲۲ بهمن خبر داد. سید محمد میرزمانی، عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه ۲۲ پروژه شهری ریز و درشت تا پایان سال در رباط کریم تعریف و […]

شهریاریها : شهردار رباط کریم از تعریف و اجرای ۲۲ پروژه شهری در راستای ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان این شهرستان تا ایام الله ۲۲ بهمن خبر داد.

سید محمد میرزمانی، عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه ۲۲ پروژه شهری ریز و درشت تا پایان سال در رباط کریم تعریف و اجرایی می شود اظهار داشت: در راستای ارائه خدمات مطلوب و توجه به نیازهای شهروندان در بخش های مختلف در حال برنامه ریزی برای تعریف و اجرای ۲۲ پروژه شهری به مناسبت ایام الله ۲۲ بهمن هستیم.

وی بر لحاظ همزمان سرعت و کیفیت در اجرای پروژه های عمرانی تاکید کرد و گفت: شهرداری در همه حوزه ها حداقل یک یا دو پروژه تعریف خواهد کرد و سعی می شود بصورت متوازن همه مناطق شهر از امکانات یکسان بهره مند گردند .

شهردار رباط کریم با تاکید بر اینکه فصل تازه ای از خدمت به شهروندان رباط کریم آغاز شده است بیان داشت: ارتقاء سرانه ها و ایجاد رفاه عمومی و آسایش شهروندان در شهر با اجرای پروژه های شهری و طرح های کوتاه مدت یکی از مهمترین اولویت های ما در مدیریت شهری است و این مجموعه همواره بر ایجاد توسعه متوازن شهری تاکید دارد و امیدواریم با تامین منابع و همکاری همه نهاد های شهری اقدامات مثبتی را در این راستا انجام دهیم .

میرزمانی در پایان گفت: تلاش ما این خواهد بود تا همواره روند توسعه را سرعت بیشتری بخشیده و قویتر و متحد تر از پیش با بکار گیری اثر بخش و بهینه همه قوا شهر رباط کریم را به جایگاهی که شایسته مردم زحمتکش و شریف آن است برسانیم .