پ
  • شناسه : 12416
  • 23 آبان 1396 - 7:46
  • 544 بازدید

اتصال متروی تهران به قدس، شهریار و ملارد از خواسته اصلی مردم شهرستانهای غرب استان است

اتصال متروی تهران به قدس، شهریار و ملارد از خواسته اصلی مردم شهرستانهای غرب استان است
اتصال متروی تهران به قدس، شهریار و ملارد از خواسته اصلی مردم شهرستانهای غرب استان است

شهریاریها : مهندس محمودی در نشست نمایندگان مجلس با استاندار گفت، مهمترین دغدغه مردم حوزه ما بحث راه‌ها و مترو است. که کریدور غرب به شرق و محور مواصلاتی است . به گزارش خبر گزاری برنا استان تهران، محمد محمودی نماینده مردم شهرستانهای قدس، شهریار و ملارد در نشست نمایندگان مجلس استان تهران با محمد […]

شهریاریها : مهندس محمودی در نشست نمایندگان مجلس با استاندار گفت، مهمترین دغدغه مردم حوزه ما بحث راه‌ها و مترو است. که کریدور غرب به شرق و محور مواصلاتی است .

به گزارش خبر گزاری برنا استان تهران، محمد محمودی نماینده مردم شهرستانهای قدس، شهریار و ملارد در نشست نمایندگان مجلس استان تهران با محمد حسین مقیمی استاندار تهران اظهار داشت، وضعیت راه‌های ارتباطی در شهرستان‌های شهریار، قدس و ملارد  پر ترافیک است. و با جمعیتی  بالغ بر بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفری که دارد متأسفانه از مترو که می‌تواند ترافیک را کاهش دهد محروم است.

محمودی تاکید کرد؛ مردم درخواست دارند راه ورودی به شهرستانهای قدس و شهریار تعریض شود، تقاطع غیرهمسطح  نصب شود و همچنین مشکل ترافیکی ورودی محور چیتگر رفع شود. و متروی تهران به شهریار، قدس و ملارد متصل گردد.

وی همچنین یکی دیگر از  دغدغه‌ مردم منطقه را  تکمیل بیمارستان های  امام‌خمینی شهریار و بیمارستانهای قدس و ملارد دانست که مصوبه رییس جمهوری را نیز داشتند.

 

برچسب ها

امامزاده «بی بی سکینه» مقصد گردشگران در ملارد 07 فروردین 1403

امامزاده «بی بی سکینه» مقصد گردشگران در ملارد

ملارد- بقعه متبرکه امامزاده «بی بی سکینه» در غرب ملارد در مسیر جاده ترانزیتی شهریار- اشتهارد قرار گرفته است.

۶۴ واحد مسکن مهر در صفادشت افتتاح شد 23 اسفند 1402

۶۴ واحد مسکن مهر در صفادشت افتتاح شد

ملارد- ۶۴ واحد مسکن مهر با ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی در صفادشت افتتاح شد.

کشف۱۰۲کیلو مواد مخدر در ملارد/یک باند تهیه و توزیع افیون منهدم شد 25 خرداد 1402

کشف۱۰۲کیلو مواد مخدر در ملارد/یک باند تهیه و توزیع افیون منهدم شد

ملارد- فرمانده انتظامی ملارد از کشف بیش از ۱۰۲ کیلو گرم انواع مواد مخدر طی ۴۰ روز گذشته در این شهرستان خبر داد و گفت: در این زمینه یک باند تهیه و توزیع شناسایی و منهدم شده است.

توضیح حقوقی :

  • با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پایگاه خبری «شهریاریها» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

دیدگاه بسته شده است.