آیین معارفه مدیر امور آب و فاضلاب شهریار برگزار شد
آیین معارفه مدیر امور آب و فاضلاب شهریار برگزار شد

شهریاریها : ظهر امروز آیین تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید امور آب و فاضلاب شهرستان شهریار برگزار شد. در این مراسم مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرها و شهرک‌های غرب تهران اظهار کرد: تاکنون خدمات و کارهای خوب و بزرگی در شهرستان شهریار انجام شده که حاصل همدلی و همکاری کارکنان امور آب […]

آبفاشهریاریها : ظهر امروز آیین تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید امور آب و فاضلاب شهرستان شهریار برگزار شد.

در این مراسم مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرها و شهرک‌های غرب تهران اظهار کرد: تاکنون خدمات و کارهای خوب و بزرگی در شهرستان شهریار انجام شده که حاصل همدلی و همکاری کارکنان امور آب و فاضلاب شهریار بوده است.

مصور جنتی با بیان اینکه مجموعه آب و فاضلاب شهرها و شهرک‌های غرب تهران باید به گونه‌ای کار و کوشش کند که مردم از مجموعه انتظار و توقع دارند، افزود: ضمن آنکه تلاش برای تامین آب شرب بهداشتی و پایدار از وظایف اصلی مجموعه آب و فاضلاب شهرها و شهرک‌های غرب تهران است و از هم‌اکنون باید برای آینده آبی برنامه‌ریزی کرد و طرح‌ها را با همان همدلی و همکاری ادامه داد.

وی در ادامه از خدمات محمدرضا شمسایی‌فر مدیر سابق امور آب و فاضلاب شهریار سپاسگزاری کرد و گفت: امید است وی در مسئولیت جدید برنامه و کارهای خوبی از خود باقی بگذارند.

 محمدرضا شمسایی‌فر پیش از این به عنوان معاونت نظارت بر بهره‌برداری منصوب شده بود.

جنتی در این مراسم داوود سمیعی‌زنوزی را به عنوان مدیر جدید امور آب و فاضلاب شهرستان شهریار معرفی کرد.