آیینی: واحدهای مسکن مهر اندیشه دهه فجر تحویل می شود
آیینی: واحدهای مسکن مهر اندیشه دهه فجر تحویل می شود

شهریاریها : مدیرعامل شرکت عمران اندیشه از پیشرفت 76 درصدی پروژه مسکن مهر این شهر خبر داد و گفت: همه چیز برای واگذاری واحدها تا دهه فجر آماده است، تنها نیازمند همکاری های بیشتر دستگاه های خدمات رسان به ویژه شرکت گاز هستیم. محمد آیینی بعدازظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: […]

IMG16040287شهریاریها : مدیرعامل شرکت عمران اندیشه از پیشرفت 76 درصدی پروژه مسکن مهر این شهر خبر داد و گفت: همه چیز برای واگذاری واحدها تا دهه فجر آماده است، تنها نیازمند همکاری های بیشتر دستگاه های خدمات رسان به ویژه شرکت گاز هستیم.

محمد آیینی بعدازظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: پروژه مسکن مهر اندیشه را حدود 10 ماه قبل با پیشرفتی 30 درصدی از هیات مدیره پیشین تحویل گرفتیم و هم اکنون این پروژه با پیشرفتی 76 درصدی در شرف تکمیل است و تلاش داریم تا بخش عمده ای از واحدهای مسکن مهر اندیشه تا دهه مبارک فجر امسال تحویل متقاضیان شود.

این مسئول عنوان کرد: از مجموعه سه هزار و 393 واحد مسکن مهر اندیشه، 717 واحد بصورت خود مالکی است که از این تعداد تاکنون 631 واحد به فروش اقساطی رسیده و در اختیار مردم قرار دارد که پیشرفت فیزیکی این بخش 96.2 بوده و در بخش سه جانبه نیز پیشرفیت 70 درصدی حاصل شده است.

شرکت گاز برای تامین انشعابات مسکن مهر همکاری بیشتری داشته باشد

وی ادامه داد: دو هزار و 376 واحد باقیمانده نیز بصورت 99 ساله است که از این تعداد 564 واحد مرحه نازک کاری و هزار و 700 واحد مرحله سفت کاری را پشت سرگذاشته اند و همه چیز برای واگذاری واحدها تا دهه فجر آماده است تنها نیازمند همکاری های بیشتر دستگاه های خدمات رسان نظیر آب، برق و گاز هستیم.

مدیرعامل شرکت عمران اندیشه بیان کرد: در بحث خدمات هم اکنون قراردادی با شرکت آبفا برای تمام پروژه ها (به جز خاتم الاوصیا) بسته شده و هزینه ها نیز پرداخت شده است لذا در مورد آب نگرانی نداریم، برای تامین برق مورد نیاز هزار و 400 واحد قرار داد منعقد شده و مابقی واحدها نیز در مرحله عقد قرارداد است و در این میان تنها نگرانی ما به لحاظ تامین گاز است.

آیینی گفت: در بحث گاز مبالغ مورد نیاز برای دو پروژه 320 و 280 واحدی واریز شده، برای مابقی واحدها منتظر اعلام هزینه از سوی شرکت مربوطه در استان تهران هستیم و امیدواریم این دستگاه خدمات رسان سرعت بخشی بیشتری در اقدامات خود داشته باشد.

اعلام آمادگی 69 سرمایه گذار برای تامین مالی پروژه های اندیشه

این مسئول در ادامه سخنان خود با اشاره به نمایشگاه فرصتهای سرمایه گذاری شهرهای جدید اظهار داشت: در این نمایشگاه 21 پروژه با سرمایه گذاری بالغ بر 560 میلیارد تومان از سوی شرکت عمران شهر اندیشه معرفی و با استقبال قابل توجه سرمایه گذاران مواجه شد بطوریکه هم اکنون  69 متقاضی برای تامین مالی هزار و 936 میلیارد تومان اعلام امادگی کرده اند و در حال گزینش مناسب ترین مورد هستیم.

وی احداث مساکن مشارکتی، مجتمع های تجاری، پارک آبی تفریحی، دانشگاه با رویکرد الکترونیک، دو بیمارستان فوق تخصصی، بازار ایرانی اسلامی و مرکز تجارت الکترونیک ( مرکز مالی اندیشه) را از جمله پروژه های عرضه شده در این نمایشگاه دانست و متذکر شد: در مورد پروژه مرکز مالی اندیشه با سرمایه گذار و سازمان بورس به توافقاتی رسیده ایم که بر این اساس بزودی عملیات اجرایی آغاز خواهد شد.

“راه سبز” در حاشیه کانال فردیس احداث می شود

مدیر عامل شرکت عمران اندیشه از احداث راه سبز در این شهر خبر داد و افزود: پروژه مشترکی با شهرداری مبنی بر احداث راه سبز در مجاورت کانال فردیس تعریف شده که در این طرح با احیای بخشی از کانال فردیس واقع در اندیشه و به طول 3.5 کیلومتر بالغ بر 10 هکتار به فضای سبز این شهر افزوده خواهد شد.

آیینی ادامه داد: همچنین با اجرای طرح مذکور فضای تفریحی برای خانواده ها، مسیر پیاده روی و دوچرخه سواری نیز ایجاد می شود که هم اکنون منتظر توافق شهرداری با شرکت آبفا هستیم تا اقدامات طراحی و اجرایی در اسرع وقت آغاز شود.

طلسم زیرگذر فاز 4 اندیشه شکست

این مسئول در ادامه از راهگشایی پروژه زیرگذر فاز چهارم خبر داد و بیان کرد: به دلیل عدم همکاری معارضین، در نهایت طرح جدیدی ارائه شد تا فضای میدان در داخل اندیشه اجرا شود که هم اکنون تاییدیه های لازم از اداره کل راه و شهرسازی استان تهران اخذ شده و مشاورین در حال طراحی فاز دو آن هستند.

وی ابراز امیدواری کرد عملیات اجرایی طرح مذکور در کمتر از یک ماه آینده آغاز خواهد شد و پیش بینی می شود تا دهه مبارک فجر به بهره برداری برسد.