آمادگی کامل رباط کریم برای اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها
آمادگی کامل رباط کریم برای اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها

شهریاریها نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان رباط کریم، بیژن سلیمان پور اظهار داشت: همراهی خوب مردم در تمام امور کشور از جمله اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها، موجب انجام هر چه بهتر این کار بزرگ خواهد شد. وی به برگزاری نشست‌های متعدد از جمله با مسئولان دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان، شهرداران، شوراهای شهر و روستا […]

یارانهشهریاریها نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان رباط کریم، بیژن سلیمان پور اظهار داشت: همراهی خوب مردم در تمام امور کشور از جمله اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها، موجب انجام هر چه بهتر این کار بزرگ خواهد شد.

وی به برگزاری نشست‌های متعدد از جمله با مسئولان دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان، شهرداران، شوراهای شهر و روستا به منظور اتخاذ تدابیر لازم برای اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها اشاره کرد و افزود: مردم و مسئولان شهرستان رباط کریم آمادگی لازم را برای اجرای این مرحله از هدفمندسازی یارانه‌ها دارند و بسترهای مناسب برای ثبت نام و نام‌نویسی از متقاضیان در سطح شهرستان فراهم شده است.

رئیس ستاد هدفمندسازی یارانه‌های شهرستان رباط کریم گفت: حذف خانوارهای پردرآمد برای دریافت یارانه به صورت خود انصرافی انجام می‌شود و با اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها، در مورد نحوه انصراف افراد حائز شرایط از دریافت نقدی یارانه‌ها اقدام می‌شود.

سلیمان پور ادامه داد: بر اساس قانون مصوب مجلس شورای اسلامی ثبت نام از نیازمندان دریافت یارانه به صورت خود اظهاری و اینترنتی انجام و اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها از 20 فروردین با ثبت نام از متقاضیان دریافت یارانه نقدی آغاز می‌شود.

فرماندار رباط کریم خاطرنشان کرد: متقاضیان با مراجعه به سامانه  www.refahi.ir از تاریخ 20 فروردین ماه سال جاری بنابر اولین رقم سمت راست کد ملی خود یعنی عدد صفر روز اول، عدد یک روز دوم و   … تا 29 فروردین ماه اقدام به ثبت نام نموده و به هر علتی موفق به ثبت نام نشده‌اند در روزهای 30 و 31 فروردین ثبت نام خود را انجام دهند.

وی تاکید کرد: فرمانداری نیز با تمام توان در خدمت شهروندان برای ارائه راهنمایی شهروندان و رفع اشکالات احتمالی است.