آغاز سنجش 6500 دانش آموز بهارستانی
آغاز سنجش 6500 دانش آموز بهارستانی

شهریاریها : مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک از آغاز سنجش شش هزار و 500 دانش آموز ورودی پایه اول ابتدایی در سطح این شهرستان خبر داد.  سید ضیاء الدین چراغی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طرح سنجش نوآموزان با هدف سنجش میزان آمادگی جسمانی و بررسی بینایی، شنوایی، آمادگی تحصیلی، تست هوش […]

853943_387شهریاریها : مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک از آغاز سنجش شش هزار و 500 دانش آموز ورودی پایه اول ابتدایی در سطح این شهرستان خبر داد.

 سید ضیاء الدین چراغی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طرح سنجش نوآموزان با هدف سنجش میزان آمادگی جسمانی و بررسی بینایی، شنوایی، آمادگی تحصیلی، تست هوش و بهداشت و همچنین وزن نوآموزان پایه اول در شهرستان اجرا می شود.

وی افزود: از دیگر اهداف این طرح می توان به پیگیری از بروز تشدید بیماری های کودکان، بهبود کیفی آموزش، کنترل برخی از عوامل موثر بر افت تحصیلی و تشخیص به موقع معضلات سلامتی دانش آموز اشاره کرد که اجرای این طرح تا حدود زیادی برای ورودی پایه ابتدایی یک امر ضروری به شمار می رود.

چراغی در ادامه همچنین از بازدید مدیران  مراکز سنجش به همراه مدیران آموزشی در طی روزهای برگزاری طرح خبر داد.

این مسئول در بخش دیگری با اشاره به حضور بی نظیر فرهنگیان در خلق حماسه سیاسی کشور گفت: فرهنگیان ناحیه یک آموزش و پرورش شهرستان بهارستان در اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری و خلق حماسه سیاسی پیشتاز بودند.

وی اظهار داشت: با توجه اهمیت ویژه روز 24 خرداد که یک روز حماسی و سرنوشت ساز برای کشورمان به شمار می رفت، فرهنگیان نیز توانستند در این عرصه حساس نقش بی بدیلی را از خود نشان داده و ثابت کردند که در اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری و خلق حماسه سیاسی کشورمان همچنان پیشتاز و پیشرو در این عرصه  باشند.

این مسئول ادامه داد: آموزش و پرورش بواسطه داشتن نیروهای فرهنگی خلاق در مسائل مختلف توانست بخش اعظمی از مقدمات برگزاری هرچه پرشورتر انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را بر عهده بگیرند.