آغاز بارش باران از روز سه شنبه/ عصر فردا در تهران باد می وزد
آغاز بارش باران از روز سه شنبه/ عصر فردا در تهران باد می وزد

شهریاریها :  محمد اصغری گفت: از عصر فردا با وزش باد در تهران از میزان آلاینده ها کاسته می شود. محمد اصغری ، با اشاره به آخرین وضعیت جوی کشور، گفت: با توجه به سرمای موجود در کرانه غربی دریای خزر در استان های گیلان و اردبیل شاهد تشکیل مه هستیم. این وضعیت صبح فردا […]

we1شهریاریها :  محمد اصغری گفت: از عصر فردا با وزش باد در تهران از میزان آلاینده ها کاسته می شود.

محمد اصغری ، با اشاره به آخرین وضعیت جوی کشور، گفت: با توجه به سرمای موجود در کرانه غربی دریای خزر در استان های گیلان و اردبیل شاهد تشکیل مه هستیم. این وضعیت صبح فردا نیز ادامه دارد و رانندگان هنگام تردد در این جاده ها باید مراقب باشند.

او با بیان اینکه اولین بارندگی روز سه شنبه در سواحل خزر رخ می دهد،گفت: در استان های گیلان و مازندران از روز سه شنبه شاهد بارش باران خواهیم بود. البته میزان دما در سواحل فردا اندگی افزایش می یابد.

اصغری به مسافران تاکید کرد: هنگام خروج از جنگل های شمال کشور از خاموش شدن آتش مطمئن شوند چرا که وضعیت جوی برای آتش سوزی جنگل در شمال کشور مساعد است.

کارشناس سازمان هواشناسی تاکید کرد: در شهرهای صنعتی به ویژه تهران، البرز،قزوین و مرکزی شاهد افزایش غلظت آلاینده ها هستیم. تا ساعاتی دیگر این آلودگی در استان های خراسان رضوی و شمالی هم زیاد می شود.

او تاکیدکرد: براساس شاخص ها میزان آلودگی هوای شهر تهران برای تمامی افراد ناسالم است و بهتر است شهروندان از تردد غیرضروری در سطح شهر خودداری کنند. از عصر دوشنبه با وزش باد نسبی،میزان آلاینده ها کاهش می یابد.

اصغری تاکید کرد: امروز و فردا آلوده ترین روزهای پایتخت خواهد بود.