آزادگان و ایثارگران اسطوره‌های استقامت هستند
آزادگان و ایثارگران اسطوره‌های استقامت هستند

شهریاریها : حسین گروسی با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ غنی ایثار و شهادت اظهار کرد: 26 مرداد ماه سالروز بازگشت آزادگان به کشور عزیزمان را به تمام آزادگان و خانواده‌های آنها و همچنین عموم مردم شریف و ولایت‌مدار کشور تبریک می‌گویم. وی با اشاره به حماسه‌آفرینی آزادگان در زندان‌های مخوف بعثی بیان کرد: این روز […]

گروسیشهریاریها : حسین گروسی با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ غنی ایثار و شهادت اظهار کرد: 26 مرداد ماه سالروز بازگشت آزادگان به کشور عزیزمان را به تمام آزادگان و خانواده‌های آنها و همچنین عموم مردم شریف و ولایت‌مدار کشور تبریک می‌گویم.

وی با اشاره به حماسه‌آفرینی آزادگان در زندان‌های مخوف بعثی بیان کرد: این روز در تاریخ جمهوری اسلامی ایران و در تقویم جهان ثبت ‌شده است و همه می‌دانند که این روز یعنی 26 مرداد ماه سالروز آزادی اسرای ما است.

رئیس فراکسیون شاهد مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در کلامی دیگر می‌شود این روز را روز استقامت و صبر نیز عنوان کرد چراکه آزادگان ما بعد از سال‌ها مشقت و بردباری و صبر در چنین روزی به کشورمان بازگشتند.

گروسی با اشاره به لزوم قدردانی از رشادت‌های آزادگان تصریح کرد: تقدیر و تشکر از این عزیزان حتی گوشه‌ای از سختی‌ها و مشقت‌های آنها را جبران نمی‌کند، بلکه ما با برگزاری همایش‌ها و آیین نکوداشت‌ها برای این افراد تنها به آنها می‌گوییم که در همه حال به فکرشان هستیم.

وی خاطرنشان کرد: آزادگان در زمان اسارت هیچ‌گاه خود را اسیر ندیدند و تلاش کردند تا بیش از گذشته در تمام زمینه‌ها ارتقاء پیدا کنند و ما نیز باید این افراد را الگوی خود قرار دهیم و تا آخرین‌ نفس در مسیر انقلاب و آرمان‌های امام راحل گام برداریم.

نماینده مردم شهرستان‌های شهریار، قدس، ملارد در مجلس شورای اسلامی در پایان متذکر شد: ما مسئولان به‌ عنوان خادمان ملت باید در تلاش باشیم تا استقامت، صبر و پابرجایی آزادگان را سرلوحه امور خود قرار دهیم و راه این عزیزان را ادامه دهیم تا بتوانیم دین خود را به این عزیزان و عموم مردم ادا کرده باشیم و تا هم‌اینک نیز تمام مسئولان این‌چنین بوده و هستند.