پ
  • شناسه : 11571
  • 27 فروردین 1396 - 3:59
  • 310 بازدید

آخرین وضعیت تعیین صلاحیت کاندیداهای شوراهای تهران

آخرین وضعیت تعیین صلاحیت کاندیداهای شوراهای تهران
آخرین وضعیت تعیین صلاحیت کاندیداهای شوراهای تهران

شهریاریها : رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراها در شهرستان تهران با اشاره به آغاز بررسی صلاحیت کاندیداها از روز پنج‌شنبه (۲۴ فروردین) گفت: این هیات قرار است ظرف مدت قانونی یک هفته حدود سه هزار پرونده را بررسی کند.  محمدرضا بادامچی، رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراها در استان تهران گفت: از روز پنجشنبه (۲۴ […]

شهریاریها : رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراها در شهرستان تهران با اشاره به آغاز بررسی صلاحیت کاندیداها از روز پنج‌شنبه (۲۴ فروردین) گفت: این هیات قرار است ظرف مدت قانونی یک هفته حدود سه هزار پرونده را بررسی کند.

 محمدرضا بادامچی، رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراها در استان تهران گفت: از روز پنجشنبه (۲۴ فروردین) صورت جلسات رسیدگی پرونده‌های کاندیداهای انتخابات شوراها در شهرستان تهران از هیات اجرایی به هیئت نظارت تحویل داده شد که از همان روز، هیات نظارت بررسی‌ها را در  جلسات فشردهای آغاز کرده است.

وی ادامه داد: حدود سه هزار پرونده به هیات نظارت شهرستان تهران تحویل داده شد که تنها ۱۸ نفر انصراف داده اند. زمان بررسی ها ۳۱ فروردین به پایان می رسد و هیات نظارت نظرش را در اول اردیبهشت به فرمانداری تهران اعلام می کند و فرمانداری، دوم اردیبهشت به صورت رسمی نظرات را به کاندیداها اعلام می‌کند.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراها در شهرستان تهران در پایان با بیان اینکه رسیدگی ها به صلاحیت کاندیداها بر اساس قانون و نظر مراجع چهارگانه انجام می شود، یادآورد شد: کسانی که در هیات های اجرایی یا نظارت صلاحیتشان تایید نشده است، بعد از ابلاغ رسمی میتوانند به هیات نظارت استان شکایت و اعتراض خود را مطرح کنند.

برچسب ها

امامزاده «بی بی سکینه» مقصد گردشگران در ملارد 07 فروردین 1403

امامزاده «بی بی سکینه» مقصد گردشگران در ملارد

ملارد- بقعه متبرکه امامزاده «بی بی سکینه» در غرب ملارد در مسیر جاده ترانزیتی شهریار- اشتهارد قرار گرفته است.

۶۴ واحد مسکن مهر در صفادشت افتتاح شد 23 اسفند 1402

۶۴ واحد مسکن مهر در صفادشت افتتاح شد

ملارد- ۶۴ واحد مسکن مهر با ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی در صفادشت افتتاح شد.

کشف۱۰۲کیلو مواد مخدر در ملارد/یک باند تهیه و توزیع افیون منهدم شد 25 خرداد 1402

کشف۱۰۲کیلو مواد مخدر در ملارد/یک باند تهیه و توزیع افیون منهدم شد

ملارد- فرمانده انتظامی ملارد از کشف بیش از ۱۰۲ کیلو گرم انواع مواد مخدر طی ۴۰ روز گذشته در این شهرستان خبر داد و گفت: در این زمینه یک باند تهیه و توزیع شناسایی و منهدم شده است.

توضیح حقوقی :

  • با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پایگاه خبری «شهریاریها» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

دیدگاه بسته شده است.