آتش‌سوزی گسترده در محل دپوی موقت زباله شهرداری اندیشه
آتش‌سوزی گسترده در محل دپوی موقت زباله شهرداری اندیشه

شهریاریها به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان تهران، عزیز عبدل‌زاده از آتش‌سوزی گسترده در محل دپوی زباله شهرداری اندیشه شهریار خبر داد. وی گفت: امروز حسب اطلاع شهروندان دوستدار محیط زیست مبنی بر آتش‌سوزی در محل دپوی زباله شهرداری اندیشه، مأموران این اداره سریعاً خود را به محل رساندند. مشاور مدیرکل […]

متفرقهشهریاریها به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان تهران، عزیز عبدل‌زاده از آتش‌سوزی گسترده در محل دپوی زباله شهرداری اندیشه شهریار خبر داد.

وی گفت: امروز حسب اطلاع شهروندان دوستدار محیط زیست مبنی بر آتش‌سوزی در محل دپوی زباله شهرداری اندیشه، مأموران این اداره سریعاً خود را به محل رساندند.

مشاور مدیرکل و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شهریار در پایان بابیان اینکه دپوی شاخ و برگ درختان ناشی از هرس پاییزی دلیل ایجاد آتش‌سوزی در این منطقه بود، متذکر شد: با هماهنگی با آتش‌نشانی و واحد خدمات موتوری شهرداری اندیشه اقدام به اطفای حریق شد.

قابل ذکر است اخطاریه لازم در این خصوص به شهرداری اندیشه برای لزوم مدیریت صحیح پسماندها از جمله شاخ و برگ هرس شده صادر شده است.