۶۲۰۰ شعبه اخذ رای در استان تهران در نظر گرفته شده است
۶۲۰۰ شعبه اخذ رای در استان تهران در نظر گرفته شده است

شهریاریها : رییس ستاد انتخابات استان تهران از در نظر گرفته شدن ۶۲۰۰ شعبه اخذ رای در استان تهران خبر داد. سید شهاب الدین چاوشی ظهر امروز در نشست هیات های بازرسی انتخابات استان تهران گفت: انتخابات سال ۹۴ کارنامه بسیار درخشانی برای ستاد انتخابات بود چرا که علی رغم برخی رفتارهای نامناسب در این […]

شهریاریها : رییس ستاد انتخابات استان تهران از در نظر گرفته شدن ۶۲۰۰ شعبه اخذ رای در استان تهران خبر داد.

سید شهاب الدین چاوشی ظهر امروز در نشست هیات های بازرسی انتخابات استان تهران گفت: انتخابات سال ۹۴ کارنامه بسیار درخشانی برای ستاد انتخابات بود چرا که علی رغم برخی رفتارهای نامناسب در این انتخابات حتی یک مورد شکایت در تهران نداشتیم، برای ما فقط برگزاری یک انتخابات باشکوه در تراز نظام جمهوری اسلامی اهمیت دارد.

وی ادامه داد: از مسئولان انتخابات استان تهران می خواهم که نقاط ضعف را به دقت بررسی، شناسایی و رصد کنند و قبل از آن که دیگران به ما تذکر دهند، خود بر این نقاط ضعف کنترل داشته باشیم و آن ها را حل کنیم، نباید در انتخابات، در هر سطحی که باشد اخلاق و اعتقادات جامعه پایمال شوند.

رییس ستاد انتخابات استان تهران با بیان این که باید دقت کنیم تا عقاید شخصی را در برگزاری انتخابات دخالت نداده و تخلف در هیچ زمینه ای صورت نپذیرد، گفت: تنوع افکار و عقاید حاضر در انتخابات ریاست جمهوری کمک می کند که انتخابات باشکوه تری برگزار شود.

چاووشی گفت: نباید اختلاف در سلیقه ها را در اجرای انتخابات دخالت داد چرا که ممکن است موجب ایجاد تنش شود، باید تنها به مر قانون عمل کنیم و در چارچوب وظایف قانونی حرکت کنیم.

وی با تاکید بر جلوگیری از ورود خدشه به سلامت انتخابات، گفت: ۶۲۰۰ شعبه اخذ رای برای استان تهران در نظر گرفته شده است.