۴ میلیارد ریال کیف های زنانه قاچاق در رباط کریم توقیف شد
۴ میلیارد ریال کیف های زنانه قاچاق در رباط کریم توقیف شد

شهریاریها : فرمانده انتظامی غرب استان تهران از توقیف محموله ۴ میلیارد ریالی کیف های زنانه خارجی قاچاق در شهرستان رباط کریم خبر داد. سردار محسن خانچرلی شامگاه دوشنبه با اعلام این که مأموران گشت یگان امداد حین گشت زنی در محورهای اصلی، اتوبان «تهران-ساوه» به یک دستگاه خودروی سنگین با یک نفر سرنشین مشکوک شده […]

شهریاریها : فرمانده انتظامی غرب استان تهران از توقیف محموله ۴ میلیارد ریالی کیف های زنانه خارجی قاچاق در شهرستان رباط کریم خبر داد.

سردار محسن خانچرلی شامگاه دوشنبه با اعلام این که مأموران گشت یگان امداد حین گشت زنی در محورهای اصلی، اتوبان «تهران-ساوه» به یک دستگاه خودروی سنگین با یک نفر سرنشین مشکوک شده و آن را متوقف کردند، گفت:مأموران انتظامی در بازرسی از خودرو موفق به کشف ۷۰۰ کیف زنانه خارجی قاچاق شده و متهم را دستگیر و جهت بررسی و بازجویی به پلیس آگاهی انتقال دادند.

وی ادامه داد: متهم دستگیر شده در بازجویی های پلیسی به جرم خود اعتراف کرده و اذعان داشت محموله قاچاق کشف شده را به صورت غیرقانونی بارگیری کرده و قصد انتقال آن به تهران بزرگ را داشته که با هوشیاری مأموران موفق نشده است.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده توسط کارشناسان ۴ میلیارد ریال محاسبه و قاچاقچی دستگیر شده پس از تشکیل پرونده، جهت انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.