۱۴۰۳ آزاده سر افراز در استان تهران
۱۴۰۳ آزاده سر افراز در استان تهران

شهریاریها : جعفر مرتضوی اظهار داشت: روز ۲۶ مرداد سال ۶۹ پرستوهای مهاجری که از وطن دورمانده بودند بعد از سال‌ها صبر و استقامت و مقاومت به میهن اسلامی بازگشتند. پرچم‌داران پیام مقاومت و ایثار کشورمان به جهانیان بودند. وی افزود: ما توفیق داریم برای آزادگان شهرستان‌های استان تهران در ۱۵ شهرستان همایش تجلیل از […]

شهریاریها : جعفر مرتضوی اظهار داشت: روز ۲۶ مرداد سال ۶۹ پرستوهای مهاجری که از وطن دورمانده بودند بعد از سال‌ها صبر و استقامت و مقاومت به میهن اسلامی بازگشتند. پرچم‌داران پیام مقاومت و ایثار کشورمان به جهانیان بودند.

وی افزود: ما توفیق داریم برای آزادگان شهرستان‌های استان تهران در ۱۵ شهرستان همایش تجلیل از آزادگان به همراه لوح تقدیر و اهدای هدایایی به این بزرگواران را داشته باشیم.

مرتضوی تصریح کرد: اعزام آزادگان شهر قدس را به مشهد مقدس برنامه داریم و همچنین اعزام آزادگان شهرستان بهارستان را به شهر قم را هم خواهیم داشت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده‌های آزادگان را با حضور مسؤولان اجرایی شهرستان و ائمه جماعت را خواهیم داشت.

وی افزود: به مناسبت همین روز در تعدادی از شهرستان‌های استان تهران، آزادگان سرافراز و مسؤولان بنیاد شهید و امور ایثارگران سخنران قبل از خطبه‌های نماز جمعه خواهند بود.

این مسؤول گفت: در شهرستان دماوند همایش پیاده‌روی خانواده‌های آزادگان را خواهیم داشت که به همت اداره ورزش و جوانان و بنیاد شهید برگزاری می‌شود و در این مراسم از آزادگان سرافراز تجلیل می‌شود.

مرتضوی بیان داشت: در شهرستان‌های استان تهران ما توفیق خدمت به ۱۴۰۳ آزاده راداریم و مدال افتخاری است که بر دوش خود احساس می‌کنیم.

وی گفت: سلام‌وصلوات خدا بر آزادگان سرافراز که نام احراز را خدای متعال توسط بندگانش برای آن‌ها برگزید که در مسیر انقلاب اسلامی سال‌ها شکنجه را تحمل کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در پایان گفت: آزادگان با صبر و ایستادگی و مقاومت خود پیام انقلاب را به همه‌ی جهانیان رساندند.