گل محمدی ؛شهر قدس پایگاه قهرمانی در استان تهران است
گل محمدی ؛شهر قدس پایگاه قهرمانی در استان تهران است

شهریاریها : مدیرکل ورزش استان تهران گفت: شهر قدس پایگاه قهرمانی در استان تهران است. رضا گل‌محمدی عصر دوشنبه با حضور در جمع ورزشکاران شهر قدس در مراسم تجلیل از قهرمان شهر قدس در سالن آمفی تئاتر باغ ملی ضمن تشکر از مسئولین دلسوز و ورزش دوست که به جوانان نگاه ویژه ای دارند و […]

شهریاریها : مدیرکل ورزش استان تهران گفت: شهر قدس پایگاه قهرمانی در استان تهران است.

رضا گل‌محمدی عصر دوشنبه با حضور در جمع ورزشکاران شهر قدس در مراسم تجلیل از قهرمان شهر قدس در سالن آمفی تئاتر باغ ملی ضمن تشکر از مسئولین دلسوز و ورزش دوست که به جوانان نگاه ویژه ای دارند و به زیرساخت های اماکن ورزشی توجه کافی دارند اظهار داشت: هر کجا که مسئولین به زیرساخت ها و اماکن ورزشی اهتمام داشته اند جوانان در آن منطقه قدرت بروز توانمندی های خود را بهتر به نمایش می‌گذارند که جای بسیار قدردانی دارد.

گل محمدی افزود: حضور ما امروز برای قدردانی از این تجلیل است و  تجلیل یکی از زیباترین سنت هایی است که می‌توانیم به آن ببالیم.

وی گفت: علی رقم اینکه از تشکیل شهر قدس به شکل جدید مدت زیادی نمی‌گذرد و گفتنی است که از لحاظ ورزش این شهرستان یکی از شهرستان های سرآمد است و این افتخار بزرگی محسوب می‌شود.

مدیرکل ورزش استان تهران بیان داشت: المپیک ۲۰۲۰ ستاد پشتیبانی راه اندازی شده استکه  برای شهر قدس به عنوان یک پایگاه قهرمانی برنامه ویژه داریم یعنی امیدواریم در بازیهای جاکارتای اندونزی و در بازیهای المپیک ۲۰۲۰ در چند رشته ورزشی از این شهر در رشته های مختلف برای عضویت در تیم ملی قهرمان داشته باشیم .

وی با بیان اینکه در رشته کاراته دارای مقام هستیم گفت: امیدواریم در کشتی و وزنه برداری هم این فرصت فراهم شود البته در سنگ نوردی و همچنین ۱۴ رشته ورزشی ما  این شانس را داریم که در بازی های اسیایی هم عضو  تیم ملی شویم و هم به مقام قهرمانی دست پیدا کنیم.

مدیرکل ورزش استان تهران در پایان گفت: درخواست  این است که چون ما شهر قدس را به عنوان پایگاه در نظر گرفته ایم همین حمایتی که شورای اداری و مجموعه اداری شهر از ورزش و جوانان دارند همینطور ادامه دهند و در بازیهای جاکارتای اندونزی و در بازیهای المپیک   ۲۰۲۰ نمایندگان شایسته ای از این شهرستان در مقام های کسب شده تیم ملی داشته باشیم.