کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در یکی از باغ های غرب تهران
کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در یکی از باغ های غرب تهران

شهریاریها : رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران گفت: ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در یکی از باغ های غرب تهران کشف شد. سرهنگ علی سلیم پور صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در پی دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی براینکه فردی اقدام به تهیه و توزیع موادمخدر در غرب استان تهران می کند و […]

شهریاریها : رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران گفت: ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در یکی از باغ های غرب تهران کشف شد.

سرهنگ علی سلیم پور صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در پی دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی براینکه فردی اقدام به تهیه و توزیع موادمخدر در غرب استان تهران می کند و به تازگی مقادیر قابل توجهی موادمخدر را  از قاچاقچیان شرق کشور تهیه و به باغی در غرب استان تهران منتقل کرده است ، تیمی از ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با انجام اقدامات تخصصی، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر سرانجام باغ مورد نظر را شناسایی کرده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وارد باغ شدند.

جاسازی تریاک در بطری های نوشابه در باک بنزین خودرو

سلیم پور با اشاره به دستگیری یک متهم در این عملیات اضافه کرد: مأموران انتظامی در بازرسی از خودروی پارک شده در داخل باغ مقدار ۱۰۰ کیلو و ۷۰۰ گرم  موادمخدر از نوع تریاک که در ۴۹ بطری نوشابه در داخل باک خودرو جاسازی شده بود ،کشف کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم در بازجویی های تخصصی پلیس اعتراف کردند که این محموله را در یکی از استان های شرقی کشور بارگیری کرده و قصد توزیع آن را در شهرستان های غرب استان تهران داشتند که با هوشیاری ماموران موفق نشدم.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران در پایان با اشاره به اینکه در این عملیات سه دستگاه خودرو توقیف شد ،گفت: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.