همایش پاکسازی و نظافت معابر شهری با شعار نگاهی نو شهری پاک در ملارد
همایش پاکسازی و نظافت معابر شهری با شعار نگاهی نو شهری پاک در ملارد

شهریاریها : مسئولین و اقشار مختلف مردم شهرستان روز شنبه ۲۴ تیر ماه ۹۶ همیار نیروهای شهرداری شدند تا به شعار ” نگاهی نو ،شهری پاک ” رنگ واقعیت ببخشند. همایش پاکسازی و نظافت معابر شهری ( جمع آوری نمادین زباله های سطح شهر بهبود و توسعه فرهنگ شهر نشینی)صبح روز شنبه ۹۶/۴/۲۴ با حضور […]

شهریاریها : مسئولین و اقشار مختلف مردم شهرستان روز شنبه ۲۴ تیر ماه ۹۶ همیار نیروهای شهرداری شدند تا به شعار ” نگاهی نو ،شهری پاک ” رنگ واقعیت ببخشند.

همایش پاکسازی و نظافت معابر شهری ( جمع آوری نمادین زباله های سطح شهر بهبود و توسعه فرهنگ شهر نشینی)صبح روز شنبه ۹۶/۴/۲۴ با حضور مسئولین شهرستان،ریاست و پرسنل اداره ورزش و جوانان و با تجمع دوست داران محیط زیست در خیابان امام خمینی و پارک امام(ره) سرآسیاب آغاز شد و چندین نقطه دیگر شهر به صورت نمادین نظافت و پاکسازی شد.

این برنامه با ابتکار هیات جانبازان و معلولین و موسسه حمایت از معلولین شهید قربانی شهرستان و در اقدامی هماهنگ با همکاری ادارات ورزش و جوانان،شهرداری،هلال احمر و بهزیستی انجام گرفت.

قربانی رئیس موسسه حمایت از معلولین و رییس هیات جانبازان و معلولین شهرستان در این مراسم افزود: امروز تمام تجهیزات برای نظافت شهر بسیج شده اند تا در اقدامی هماهنگ با پاکسازی نمادین فضای شهر به استقبال شهری زیبا بروند.

 

قربانی افزود: این برنامه با هدف فرهنگ سازی در جامعه انجام می گیرد تا مردم بدانند که همه در قبال شهر مسوولیت دارند و همانطور که به نظافت منزل و محیط کار خود اهمیت می دهند به تمیزی شهر نیز توجه داشته باشند.

وی بیان داشت: شهر مانند یک موجود زنده است و به هوا و زمین پاک نیاز دارد و همه باید بدانند که به محیط زیست توجه داشته و با احترام به حقوق شهروندان در پاکی و نظافت آن بکوشند.