نباید برای «باغستان» با ۲۰ سال قدمت شهردارصفر کیلومتر انتخاب شود
نباید برای «باغستان» با ۲۰ سال قدمت شهردارصفر کیلومتر انتخاب شود

شهریاریها : فرماندار شهریار بر ارائه نظرات اصلاحی فرمانداری در انتخاب شهردار تاکید کرد و گفت: نباید برای «باغستان» با ۲۰ سال قدمت شهردارصفر کیلومتر انتخاب شود. سعید ناجی در خصوص دخالت فرمانداری شهریار در انتخاب شهردار باغستان اظهار داشت: ما باید در انتخاب ها دقت کنیم، اگر در انتخاب سرپرست شهرداری و شهردار، برای […]

شهریاریها : فرماندار شهریار بر ارائه نظرات اصلاحی فرمانداری در انتخاب شهردار تاکید کرد و گفت: نباید برای «باغستان» با ۲۰ سال قدمت شهردارصفر کیلومتر انتخاب شود.

سعید ناجی در خصوص دخالت فرمانداری شهریار در انتخاب شهردار باغستان اظهار داشت: ما باید در انتخاب ها دقت کنیم، اگر در انتخاب سرپرست شهرداری و شهردار، برای شهر بازی کنیم، در واقع در حال بازی با سرنوشت مردم شهر هستیم.

وی افزود: برخی از دوستان شورای اسلامی باغستان، به خصوص آن افرادی که تجربه کمتری دارند، گمان می کنند، که می توانند هر روز شهردار و سرپرست شهرداری انتخاب کنند و تاکیدات ما به این دوستان انتخاب فردی است، که بتوانید در دراز مدت با آن کار کرده و کنار بیاییم، نگاه ما این است که برای شهرداری یک شهر ۲۰ ساله نباید فرد صفر کیلومتر انتخاب شود.

فرماندار شهریار اظهار داشت: البته ما این نگاهمان را تحمیل نمی کنیم، اما این نگاه در اثر یک تجربه ۲۰ ساله به وجود آمده است، این نگاه مردم و شهروندان نیز است، که شوراها به سوی انتخاب شهردارهایی با پیشینه و تجربه بروند.

وی انتخاب سرپرست شهرداری را نیز بسیار مهم دانست و گفت: سرپرست هم قرار است، شهر را اداره کند، تمام این مسیر باید الزاما از مسیر قانونی انجام شود و صورت جلسه در کمیته تطبیق فرمانداری مورد تایید قرار گرفته و اجرا شود، نباید یک شورای یک نفره تصمیم بگیرد، این خلاف است و فرمانداری جلوی آن مایستد.

ناجی افزود: آن چه فرمانداری می خواهد، عملکرد مستقل شورا، البته در چارچوب قانون است و ما از ارائه نظرات اصلاحی و مشورتی دریغ نمی کنیم.

بر اساس این گزارش، در روزهای گذشته برخی ادعاها در خصوص دخالت فرمانداری شهریار در انتخاب شهردار «باغستان» از توابع شهرستان شهریار در فضای مجازی منتشر شد و برخی بلندگوهای رسمی نیز به این دخالت ها اعتراض داشتند.