موضوعات روز جامعه در «پایتخت ۶»
موضوعات روز جامعه در «پایتخت ۶»

شهریاریها : «سیروس مقدم» کارگردان سریال «پایتخت» در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، درباره تولید «پایتخت۶» گفت: موضوعات روز جامعه و اتفاقاتی که در کشور می‌افتند همگی متن «پایتخت ۶» را شامل می‌شوند.  وی ادامه داد: محسن تنابنده و خشایار الوند مشغول ایده پردازی برای رسیدن به داستانی جذاب هستند تا بتوانیم […]

شهریاریها : «سیروس مقدم» کارگردان سریال «پایتخت» در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، درباره تولید «پایتخت۶» گفت: موضوعات روز جامعه و اتفاقاتی که در کشور می‌افتند همگی متن «پایتخت ۶» را شامل می‌شوند. 

وی ادامه داد: محسن تنابنده و خشایار الوند مشغول ایده پردازی برای رسیدن به داستانی جذاب هستند تا بتوانیم با دست پر وارد میدان شویم و قطعا زمانی فصل ششم این مجموعه پرمخاطب تولید خواهد شد که ما حرفی برای گفتن داشته باشیم.

وی درباره تغییر در نقش‌ها نیز عنوان داشت: قطعا فصل جدید با تغییراتی همراه خواهد بود. به عنوان مثال بهتاش به عنوان نماینده قشر جوان جایش در کار خالی بود و شخصیت بابا پنجعلی هم به دلیل کهولت سن و اینکه نمی‌توانست خیلی دیالوگ بگوید، دیگر خیلی حضور چشمگیری در کار نداشت و در سری جدید ما از روح بابا پنجعلی بهره خواهیم برد که جای کار بیشتری برای نوشتن قصه و دیالوگ خواهد داشت. 

به گزارش فارس، سریال «پایتخت۵» نوروز ۹۷ از شبکه یک سیما پخش شد. 

محسن تنابنده، احمد مهرانفر،‌ریما رامین فر، علیرضا خمسه، هومن حاجی عبداللهی، نسرین نصرتی،‌سارا و نیکا فرقانی اصل و … از بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداختند.