سرپرست اداره ورزش و جوانان شهریار: تلاش برای روند روبه رشد ورزش ضروریست
سرپرست اداره ورزش و جوانان شهریار: تلاش برای روند روبه رشد ورزش ضروریست

شهریاریها : علیرضا صیفوری گفت: تلاش برای روند روبه رشد ورزش این شهرستان ضروریست و باید با بهره مندی از توانمندی ها زمینه حضور تیم های ورزشی را در رقابت های مختلف فراهم کنیم.  سرپرست اداره ورزش و جوانان در اولین نشست مشترک با هیات های ورزشی گفت: شهریار در چندین سال گذشته پیشرفت چشمگیری […]

شهریاریها : علیرضا صیفوری گفت: تلاش برای روند روبه رشد ورزش این شهرستان ضروریست و باید با بهره مندی از توانمندی ها زمینه حضور تیم های ورزشی را در رقابت های مختلف فراهم کنیم.

 سرپرست اداره ورزش و جوانان در اولین نشست مشترک با هیات های ورزشی گفت: شهریار در چندین سال گذشته پیشرفت چشمگیری را در ورزش داشته و به یکی از بازوان قدرتمند استان در ورزش تبدیل شده و در اکثر رشته ها از برترین شهرستان هاست و ورزشکاران این شهرستان در مسابقات استانی و کشوری گوی سبقت را از دیگر شهرستان ها ربوده اند.
وی افزود: فعالیت در اکثر رشته های ورزشی در بخش بانوان و آقایان نیز از افتخارات این شهرستان است و اداره ورزش و جوانان قدردان رؤسای هیئت های ورزشی می باشد که خالصانه و صادقه تمام تلاش خود را در رشد بیشتر ورزش شهرستان بکار برده اند.
سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار ادامه داد: اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار تمامی تلاش خود را به کار گرفته تا بتواند در تمامی رشته های ورزشی فعال باشد و مردم این شهرستان بتوانند در هر رشته ورزشی که علاقه مند هستند، فعالیت کنند.
صیفوری افزود: در حال حاضر ۳۹ هیئت ورزشی در دو بخش آقایان و بانوان در شهریار فعالیت می کنند و آمادگی این را دارند که از نوجوانان و جوانان شهرستان در این ۳۹ رشته ورزشی ثبت نام کنند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریاردر پایان گفت: امیدواریم هیئت های ورزشی شهرستان با ارائه برنامه های مدون در ارتقاء ورزش شهرستان تلاش مضاعفی داشته باشند.