زور گیران تلگرامی شهر قدس را شناسایی کنید
زور گیران تلگرامی شهر قدس را شناسایی کنید

شهریاریها : فرمانده انتظامی شهرستان قدس از شهروندان این شهرستان خواست زور گیران تلگرامی را شناسایی کنند.  سرهنگ شاهپور فلاحی بعد از ظهر یکشنبه در تشریح این خبر در جمع خبرنگاران بیان داشت: در پی وصول گزارشی  مبنی بر وقوع دو فقره زور گیری با استفاده از تلگرام از شهروندان در شهرستان قدس،بررسی پرونده  در […]

شهریاریها : فرمانده انتظامی شهرستان قدس از شهروندان این شهرستان خواست زور گیران تلگرامی را شناسایی کنند.

 سرهنگ شاهپور فلاحی بعد از ظهر یکشنبه در تشریح این خبر در جمع خبرنگاران بیان داشت: در پی وصول گزارشی  مبنی بر وقوع دو فقره زور گیری با استفاده از تلگرام از شهروندان در شهرستان قدس،بررسی پرونده  در دستور کار  ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: ماموران پلیس آگاهی  در بررسی های فنی و مصاحبه با مالباختگان متوجه شدند که یکی از سارقان از طریق تلگرام اقدام به شناسایی طعمه های خود کرده و پس از ایجاد رابطه دوستی در فضای مجازی با سوژه مورد نظر در مکانی خلوت قرار ملاقات گذاشته که پس از حضور در مکان اعلامی  اقدام به سرقت وسایل افراد می کند.

وی ادامه داد: پس از تشکیل پرونده  و  اخذ مجوز های قضائی و بررسی صحنه وقوع جرم و نیز تصاویر دوربین های مداربسته دو تن از سارقان با هویت معلوم مورد شناسایی قرار گرفتند که با شگردهای پلیس هر دو نفر سارق به همراه همدست آن ها که در شبکه تلگرام اقدام به شناسایی طعمه ها می کرد در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و جهت بررسی دقیق به مقر انتظامی فرستاده شدند.

فلاحی خاطر نشان کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی های خود  اعلام داشتند از طریق تلگرام مبادرت  به شناسایی طعمه های مورد نظر کرده و پس از کشاندن آنان در یک مکان خلوت اقدام به سرقت وجه نقد ،  موبایل و سایر اشیاء با ارزش ایشان می کردیم.  

فرمانده انتظامی شهرستان قدس در پایان از تمامی شهروندان که بدین شیوه مورد سرقت و خفت گیری قرار گرفته اند خواست تا با مراجعه به پلیس آگاهی شهرستان قدس نسبت به شناسایی سارقان اقدام کنند.