دستگیری ۲۹ شرور در شهریار/۲۵ قهوه خانه و ۳۰ پارک پاکسازی شد
دستگیری ۲۹ شرور در شهریار/۲۵ قهوه خانه و ۳۰ پارک پاکسازی شد

شهریاریها : فرمانده انتظامی شهرستان شهریار از دستگیری ۲۹ نفر از اراذل و اوباش در شهریار خبر داد و گفت: در این طرح ۲۵ قهوه خانه و ۳۰ پارک پاکسازی شد. سرهنگ فریدون مکرمی اصل عصر یکشنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران انتظامی شب گذشته در تداوم دو هفته کار […]

شهریاریها : فرمانده انتظامی شهرستان شهریار از دستگیری ۲۹ نفر از اراذل و اوباش در شهریار خبر داد و گفت: در این طرح ۲۵ قهوه خانه و ۳۰ پارک پاکسازی شد.

سرهنگ فریدون مکرمی اصل عصر یکشنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران انتظامی شب گذشته در تداوم دو هفته کار مستمر و نیز پایش های اطلاعاتی صورت گرفته موفق شدند در ۱۳ فقره عملیات در نقاط مختلف شهر شهریار، ۲۹ نفر از  اراذل و اوباش و مزاحمان نوامیس را دستگیر کنند.

مکرمی اصل افزود: این افراد مرتکب جرایمی از قبیل تخریب اموال، درگیری، ایجاد مزاحمت برای نوامیس، نگهداری و خرید و فروش مواد مخدر و سلاح شدند.

وی با اشاره به اینکه در این طرح ۲۵ قهوه خانه و ۳۰ پارک و تفرجگاه پاکسازی شد، عنوان کرد:  در این عملیات ها ۷۰دستگاه انواع وسائط نقلیه متخلف توقیف و مقادیری سلاح کشف شد.

 فرمانده انتظامی شهرستان شهریار بیان داشت: این گونه عملیات ها ادامه خواهد داشت و تلاش می کنیم شهر را برای شهروندان امن و از سوی دیگر برای اراذل و اوباش و مزاحمان نوامیس ناامن کنیم.

وی گفت: پلیس خدمتگزار و حامی مردم و در همه حال به فکر امنیت و آرامش مردم است و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

مکرمی اصل در پایان اظهار داشت: پلیس از تمامی ظرفیت ها و توان خود در راستای مقابله با جرایم و برخورد با قانون ‌شکنان استفاده خواهد کرد و مجرمان و متخلفان بدانند که هیچگاه نمی‌توانند از نگاه تیزبین پلیس و قانون در امان باشند.