حجت رسولی، سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد شد
حجت رسولی، سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد شد

شهریاریها :با حکم مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، حجت رسولی به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد منصوب شد. در حکم گل محمدی به حجت رسولی، اهتمام در رسیدگی جدی به امور جوانان و تعامل با دستگاه های مربوطه برای حل مسائل و مشکلات جوانان مورد تاکید قرار گرفته و بر بهره […]

شهریاریها :با حکم مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، حجت رسولی به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد منصوب شد.

در حکم گل محمدی به حجت رسولی، اهتمام در رسیدگی جدی به امور جوانان و تعامل با دستگاه های مربوطه برای حل مسائل و مشکلات جوانان مورد تاکید قرار گرفته و بر بهره گیری از ظرفیت های موجود شهرستان و تعامل با مدیران، کارکنان، پیشکسوتان و ورزشکاران تصریح شده است.
نظارت و توجه به توسعه ورزش همگانی، نظارت و اقدامات لازم درتسریع اجرای پروژه های عمرانی مرتبط آن شهرستان، اتخاذ سیاست و تدابیر مقتضی به منظور توسعه و گسترش ورزش بانوان، نظارت و بازرسی ادواری نسبت به عملکرد و وظایف محوله مجموعه های ذیربط، برنامه ریزی، توسعه و تعمیم ورزش قهرمانی و رسیدگی به امور قهرمانی ورزشی آ‌ن شهرستان و … از دیگر اموری است که در حکم سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد مورد اشاره قرار گرفته است.
در بخش پایان این حکم آمده است: امید است با بهره گیری از رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری در ایجاد بستر مناسب برای خدمت رسانی صادقانه به خانواده بزرگ ورزش و جوانان شهرستان ملارد و در انجام امور محوله موفق و مؤید باشید.