حاج ابوالفضل کلهر درگذشت
حاج ابوالفضل کلهر درگذشت

شهریاریها : ابوالفضل کلهر که نماینده دوره هفتم مجلس از حوزه انتخابیه شهرستان های شهریار، ملارد و قدس بود، بعد از تحمل یک دوره بیماری بعد از ظهر دوشنبه در بیمارستان «سینا» دار فانی را وداع گفت. ابوالفضل کلهر که نماینده دوره هفتم مجلس از حوزه انتخابیه شهرستان های شهریار، ملارد و قدس بود، بعد […]

شهریاریها : ابوالفضل کلهر که نماینده دوره هفتم مجلس از حوزه انتخابیه شهرستان های شهریار، ملارد و قدس بود، بعد از تحمل یک دوره بیماری بعد از ظهر دوشنبه در بیمارستان «سینا» دار فانی را وداع گفت.

ابوالفضل کلهر که نماینده دوره هفتم مجلس از حوزه انتخابیه شهرستان های شهریار، ملارد و قدس بود، بعد از تحمل یک دوره بیماری بعد از ظهر دوشنبه در بیمارستان «سینا» دار فانی را وداع گفت.

وی مدت ها از بیماری کلیوی رنج می برد و در نهایت پس از بستری شدن در بیمارستان سینای تهران و انجام عمل های درمانی به کما رفت و سرانجام بعد از ظهر دوشنبه در سن ۶۳ سالگی درگذشت.

یکی از نزدیکان مرحوم کلهر به خبرنگار مهر گفت: وی از بعد از ظهر شنبه هفته جاری به کما رفته بود.

وی افزود: مراسم تشییع پیکر مرحوم ابوالفضل کلهر روز چهارشنبه۲۶مهرماه، ساعت۹:۳۰ ازمقابل اداره جهاد سازندگی شهرستان شهریار به طرف امام زاده اسماعیل(ع) برگزار می شود.

مرحوم کلهر، در سال ۱۳۳۳ در شهرستان شهریار دیده به جهان گشوده بود.