برگزاری چهارمین مرحله آزمون استخدامی شهرداریهای کشور در روز 14 تیر
برگزاری چهارمین مرحله آزمون استخدامی شهرداریهای کشور در روز 14 تیر

شهریاریها به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شهریار به نقل از پورتال سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشوراعلام کرد:چهارمین مرحله آزمون استخدامی شهرداریهای کشور در روز جمعه 14/4/92 در استانهای اصفهان،البرز(کرج)، تهران،چهارمحال و بختیاری،فارس،قم، کرمانشاه و یزد برگزار خواهد گردید. به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ،بر اساس هماهنگی های […]

estekhdam-shahrdari-4شهریاریها به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شهریار به نقل از پورتال سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشوراعلام کرد:چهارمین مرحله آزمون استخدامی شهرداریهای کشور در روز جمعه 14/4/92 در استانهای اصفهان،البرز(کرج)، تهران،چهارمحال و بختیاری،فارس،قم، کرمانشاه و یزد برگزار خواهد گردید.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ،بر اساس هماهنگی های به عمل آمده با سازمان سنجش آموزش کشور،چهارمین مرحله آزمون استخدامی شهرداری های کشور از ساعت 8:30 صبح روز جمعه و بعداز ظهر از ساعت 15 برگزار خواهد شد.

داوطلبین این آزمون می توانند از روز سه‌شنبه 11/4/92 به مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه نموده و نسبت به چاپ کارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند.