برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در وحیدیه
برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در وحیدیه

شهریاریها : به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی شهر وحیدیه رأس ساعت ۷:۳۰صبح روز جمعه از مقابل آستان مقدس امامزاده قاسم (ع) برگزار شد. در این مراسم که با حضور احمدعبدالوند رئیس و هزارخانی معاونین اداره ورزش و جوانان ،مهندس سلامت بخش شهردار ، ششدهی رئیس و اعضاء شورای شهر […]

شهریاریها : به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی شهر وحیدیه رأس ساعت ۷:۳۰صبح روز جمعه از مقابل آستان مقدس امامزاده قاسم (ع) برگزار شد.

در این مراسم که با حضور احمدعبدالوند رئیس و هزارخانی معاونین اداره ورزش و جوانان ،مهندس سلامت بخش شهردار ، ششدهی رئیس و اعضاء شورای شهر وحیدیه و حجت الاسلام و مسلمین شائق امام جمعه محترم شهر وحیدیه و قنبریان مسئول دفتر ورزش و جوانان حضور داشتند برگزار شد.
این همایش به همت شهرداری وحیدیه و همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار و هیئت ورزشهای همگانی در شهر وحیدیه برگزار و مسیر این همایش که از ساعت ۷:۳۰صبح از آستان امامزاده قاسم(ع) تا فرهنگسرای کوثر سالن خلیج فارس برگزار شد.
در پایان این مراسم به قید قرعه به تعدادی از شرکت کنندگان جوائزی نظیر دوچرخه و کارت هدیه و به دو نفر به صورت ویژه سفر به مشهد مقدس اهدا شد.